بند های جدید اپل واچ در طرح‌های جدید از راه رسیدند

بند های جدید اپل واچ

بند های جدید اپل واچ در طرح‌های متنوع از راه رسید

اهالی کوپرتینو امروز بسیار پرکار بودند؛ آیپدهای این شرکت از لحاظ امکانات و قیمت به‌روز شده نسخه‌های جدید آیفون SE رونمایی شدند. اما ساعت هوشمند این شرکت (Apple Watch) نیز امروز در کنفرانس اپل بی‌نصیب نبود، چرا که بند های جدید اپل واچ نیز در طرح‌های جدید و زیبا رونمایی شدند.

کنفرانس امروز اپل تنها مربوط به آیفون‌هایی با رنگ جدید و آیپد 9.7 اینچی جدید اپل نبود و بندهای جدید اپل واچ در طرح‌های متنوعی رونمایی شدند. با اینکه این بندهای جدید را نمی‌توان هیجان‌انگیزترین بخش از خبرهای مربوط به اپل در نظر گرفت، اما طراحی برخی از آنها بسیار جذاب و جدید است و صاحبان اپل واچ را بسیار خوشحال می‌کند.

این بند های جدید اپل واچ در طرح‌های متنوع و کاملا متمایزی از راه رسیده‌اند. بندهای جدید و اختصاصی اهالی کوپرتینو برای ساعت هوشمند خود عبارتند از:

  • بند اسپورت در رنگ لاجوردی، کاملیا و Pebble
  • Woven Nylon در رنگ‌های berry ( توتی) ، آبی تاهو، نارنجی، قرمز، آبی و Pollen
  • طرح کلاسیک در رنگ‌های یاقوتی، خاکستری و بری (Berry)

علاوه بر موارد بالا، سه بند جدید اسپورت با برند Nike معرفی شدند که عبارتند از: ذغالی/مشکی، پلاتینیومی/سفید خالص و مشکی/ولت. علاوه بر این مدل‌های +Nike اپل واچ حالا شامل نسخه‌های خاکستری 38 و 42 میلی‌متری با بند ذغالی/مشکی اسپورت و یک مدل 38 و 42 میلی‌متری با رنگ نقره‌ای آلومینیومی و بند پلاتینیومی/سفید خالص می‌شوند.

Apple-Watchs-new-straps (5)

Apple-Watchs-new-straps

همچنین بندهای جدید Hermes برای اپل واچ معرفی شدند: مدل 38 میلی‌متری در چرم با کیفیت Bleu Zéphyr و 38 میلی‌متری کلاسیک در چرم Fauve Barenia و 42 میلی‌متری تک Tour در چرم Lime Epson و 42 میلی‌متری تک Tour در چرم Colvert Swift.

قیمت بند های جدید اپل واچ با طرح اسپورت و Woven Nylon حدود 49 دلار است، در حالی که نسخه کلاسیک Buckle قیمت بالای 149 دلاری دارد. بندهای اسپورت نایک نیز 49 دلار بوده، در حالی که بندهای هرمس به قیمت 339، 489 و 689 دلار به ترتیب برای نسخه‌های تک Tour، دو Tour و دابل باکل به فروش می‌رسند.

1396-01-01

دیدگاهتان را بنویسید