بنیان‌گذار اپل: جدیدترین محصول انقلابی دنیای تکنولوژی به دست تسلا معرفی می‌شود

محصول انقلابی دنیای تکنولوژی

بنیان‌گذار اپل: جدیدترین محصول انقلابی دنیای تکنولوژی به دست تسلا معرفی خواهد شد

به عقیده استیو وزنیاک (Steve Wozniak) جدیدترین محصول انقلابی دنیای تکنولوژی توسط شرکت تسلا ساخته شده و به دست ایلان ماسک معرفی خواهد شد.

از آنجایی که استیو وزنیاک یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل است، می‌توان به پیش‌بینی‌های وی اطمینان کرد. وی به خوبی با دنیای خلاقیت و کارآفرینی آشنا بوده و با افراد خلاق زیادی ارتباط داشته است. به عقیده وی، محصول انقلابی بعدی دنیای تکنولوژی ساخت دست اپل نیست و این طرح به دست ایلان ماسک و شرکت وی توسعه پیدا خواهد کرد.

محصول انقلابی گذشته تسلا چیست؟

وی یکی از دلایل خود را موفقیت تسلا در طراحی و ساخت اتومبیل Model S عنوان کرد. از نظر وی، ایلان ماسک دستگاه را برای خود ساخته و همین موضوع دلیل موفقیت این طرح بوده است. وقتی یک محصول و طرح آن از درون یک فرد بجوشد، درصد موفقیت آن شدیدا بالا می‌رود. به نظر می‌رسد وسعت و عمر اپل تبدیل به یک نقطه منفی برای آن شده است و به همین دلیل باید انتظار داشته باشیم جدیدترین محصول انقلابی دنیای تکنولوژی توسط شرکتی دیگر به جز آن معرفی شود.

ایلان ماسک

ایلان ماسک

حین سخن گفتن درباره بزرگان دنیای تکنولوژی که به نوعی دنیا را تغییر داده‌اند، استیو وزنیاک به کمپانی‌های تسلا، گوگل، فیس بوک، اپل و مایکروسافت اشاره می‌کند. به عقیده وی، این شرکت‌ها کار خود را از صفر آغاز کرده و توسعه‌دهندگان آن‌ها افرادی جوان بوده‌اند.

بدون شک اپل یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ دنیای تکنولوژی بوده و نقش مهمی در پیشرفت آن ایفا کرده است. ارزش اپل امروز به بالاترین میزان خود از ابتدای تاسیس شرکت رسیده است. اپل همچنین توانسته به بیشترین میزان پول نقد ذخیره شده توسط یک شرکت دست پیدا کند. این نرخ چیزی حدود 286 میلیارد دلار برآورد می‌شود. با وجود موفقیت‌های عظیم این شرکت، به گفته یکی از بنیان‌گذاران آن، محصول انقلابی بعدی دنیای تکنولوژی ساخت شرکتی به جز اپل خواهد بود.

1396-03-08

دیدگاهتان را بنویسید