بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro معرفی شد؛ حرفه‌ای گوش کنید!

بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro

بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro معرفی شد؛ حرفه‌ای گوش کنید!

تمام کمپانی های تولید کننده محصولات صوتی همواره در تلاش هستند تا با ارائه راهکار‌ها و تکنولوژی نوین، کیفیت صدای گجت های خود را افزایش داده و بهترین تجربه از صدا را به مشتریان خود ارائه دهند؛ با این حال هنوز هم مشکلات بسیاری بر سر راه این محصولات وجود داشته و معمولا هدفون ها بهترین ابزار برای شندین با کیفیت ترین حالت صدا هستند. اما حالا بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro ، آمده تا این مشکلات را برطرف سازد.

بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro ، گجتی جالب برای انجام تغییرات و بهبودها بر روی صداهای در حال پخش است. این گجت با هدف رفع محدودیت های دستگاه های پخش کننده صدا آمده و ادعا می کند نتیجه کار با آن شگفت انگیز است.

با این حال، به راحتی نمی توان به رفع این مشکل روی تلویزیون ها خانگی پرداخت. حتی اگر تلویزیون شما به تقویت کنند صدا هم مجهز باشد، باز هم نمی توانید به تنظیم صدای در حال پخش بپردازید و افکت های خاص روی آن اعمال کنید.

بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro

گجت های بسیاری قادر به اتصال با AfterMaster Pro هستند؛ از گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها به واسطه جک ۳.۵ میلی متری صدا گرفته تا انواع تلویزیون ها را با پورت HDMI میتوان به این دستگاه متصل کرد. پس از پخش صدا توسط دستگاه مبدا ( گوشی هوشمند، تلویزیون، لپ تاپ، تبلت و …) بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro وارد عمل شده و با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد قادر است کیفیت صدا را تا حد مطلوبی بهبود بخشد.

بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro

بهبود دهنده صدای AfterMaster Pro که کار خود را به عنوان یک استارت آپ شروع کرد، حالا در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده و علاقمندان به این دستگاه از هم اکنون می توانند آن را با قیمت 169 دلار خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید