به زودی امکان اجرای بازی ماینکرفت روی اپل تی وی میسر خواهد شد

بازی ماینکرفت روی اپل تی وی

به زودی امکان اجرای بازی ماینکرفت روی اپل تی وی میسر خواهد شد

در خلال کنفرانس امشب اپل در سان فرانسیسکو، امکانات جدید اپل تی وی پیش از مک بوک‌ها معرفی شدند. در میان قابلیت‌های جدید تلویزیون اپل، امکان اجرای بازی ماینکرفت روی اپل تی وی به عنوان یکی از پرطرفدارترین عناوین بازی در دنیا به چشم می‌خورد.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده‌اید، مایکروسافت قصد دارد شرکت سازنده بازی ماینکرفت (Minecraft) را با قیمتی نسبتا بالا خریداری کند و امشب اپل با اعلام امکان اجرای بازی ماینکرفت روی اپل تی وی ، راهی برای نفوذ رقیب خود به درون محصولات کوپرتینویی باز کرده است.

ناگفته نماند نسخه بازی ماینکرفت روی اپل تی وی همان Pocket Edition خواهد بود که سال‌هاست روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها دیده می‌شود. هم اکنون برای کامپیوترهای شخصی نسخه‌های بسیار جدیدتری از ماینکرفت برای دانلود وجود دارد و بازی کردن این ورژن قدیمی روی اپل تی وی هیجان زیادی به دنبال نخواهد داشت؛ گرچه این موضوع به مذاق طرفداران مایکروسافت خوش می‌آید.

بازی ماینکرفت روی اپل تی وی

نسخه بازی ماینکرفت روی اپل تی وی قدیمی است

اما برای اجرای بازی ماینکرفت روی اپل تی وی ابهامات زیادی پیش رو داریم. مشخصا اجرای ماینکرفت به سخت افزار پردازشی قدرتمندی نیاز خواهد داشت که اپل تی وی از آن بی بهره است و بنابراین ممکن است ورژن ماینکرفت اپل تی وی همان نسخه کاملی که روی سایر دیوایس‌ها مشاهده می‌شود نباشد. همچنین کاربر برای کنترل و اجرای بازی به کنترلری مجهزتر و پیشرفته‌تر از کنترلر ابتدایی اپل تی وی خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی درباره گیم پلی بازی در دسترس نیست اما به طور حتم اهالی کوپرتینو این بازی را برای اپل تی وی بهینه خواهند کرد.

اپل برای دانلود و نصب ماینکرفت قیمتی اعلام نکرد اما گفته می‌شود زمان عرضه آن تا پایان سال جاری میلادی خواهد بود. هم‌اکنون نسخه جدید ماینکرفت 6.99 دلار در اپ استور قیمت گذاری شده است.

1395-08-06

دیدگاهتان را بنویسید