تاریخ آغاز فروش دوباره‌ی گلکسی نوت ۷ در کره‌ی جنوبی به تعویق افتاد

تاریخ آغاز فروش دوباره‌ی گلکسی نوت ۷ در کره‌ی جنوبی به تعویق افتاد

تاریخ آغاز فروش دوباره‌ی گلکسی نوت ۷ در کره‌ی جنوبی به تعویق افتاد

بعد از جریانات انفجار گلکسی نوت ۷ و مشکلات باتری این محصول قدرتمند، سامسونگ یک طرح گسترده برای جمع‌آوری آن از سطح بازار را آغاز کرد. این کمپانی هفته‌ی گذشته تایید کرد که فروش مجدد گلکسی نوت ۷ با برطرف شدن مشکلات باتری از تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر ماه) مجددا آغاز خواهد شد، اما حالا مشخص شده است که این تاریخ به تعویق افتاده است.

قرار بود از دو روز دیگر و در کشور کره‌ی جنوبی، فروش مجدد گلکسی نوت ۷ آغاز شود اما دقایقی پیش خبر رسیده است که این اتفاق نخواهد افتاد و تاریخ یادشده به تعویق افتاده است. غول لوازم الکترونیکی کره‌ی جنوبی ساعاتی پیش با اعلام خبر این تعویق، گزارش داده است که فروش مجدد نوت ۷ از تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهر ماه) آغاز خواهد شد. اما دلیل این تصمیم چیست؟ پاسخ در طرح جمع‌آوری گلکسی‌های نوت ۷ موجود در بازار قرار گرفته است.

گویا سامسونگ قصد دارد با احتیاط بیشتری در این زمینه عمل کند و با ایجاد فرصت بیشتر برای تمام کاربران این فبلت در کشور کره‌ی جنوبی، ابتدا تمام دیوایس‌های موجود در بازار را جمع‌آوری کند و سپس فروش مجدد را آغاز کند. در حالی که مدت نسبتا زیادی از آغاز طرح جامع و گسترده‌ی سامسونگ برای جمع آوری گلکسی‌های نوت ۷ موجود در بازار کره‌ی جنوبی میگذرد، تنها حدود نیمی از دیوایس‌های فروخته شده یعنی حدود ۲۰۰ هزار دیوایس در طرح تعویض این کمپانی ثبت نام کرده‌اند و این به هیچ وجه رقم راضی کننده‌ای برای سامسونگ نخواهد بود.

سامسونگ به دنبال خرید زمان بیشتری برای جمع‌آوری نوت ۷ از بازار است

یکی از سخنگویان این کمپانی اعلام کرده است که اگر قرار بود در تاریخ ۲۸ سپتامبر، فروش مجدد نوت ۷ در بازار این کشور آغاز شود، مطمئنا روند ثبت دیوایس‌های باقی مانده در بازار در طرح تعویض سامسونگ به شدت افت می‌کرد. این موضوع با در نظر گرفتن این که دیگر کاربران قادر نبودند بعد از تاریخ ۱ اکتبر نسبت به ثبت دیوایس‌های خود در طرح تعویض سامسونگ از طریق اپراتورهای مخابراتی مختلف اقدام کنند، باعث پیچیده شدن موضوع می‌شد.

اما حالا با این تعویق که اخیرا اعلام شده است، کاربران قادر خواهند بود که تا روز ۳۰ سپتامبر یعنی تا حدود ۴ روز دیگر نسبت به ثبت دیوایس خود برای تعویض اقدام کنند و این می‌تواند باعث شود که تعداد بیشتری از نوت ۷ های موجود در بازار به انبارهای کمپانی کره‌ای بازگردانده شوند و این یعنی ریسک خطر انفجار کمتر در آینده برای کاربران کره‌ی جنوبی.

1395-07-05

دیدگاهتان را بنویسید