تاییدیه ECC هواوی میت 20 و میت 20 پرو مجهز به اندروید 9 صادر شد

تاییدیه ECC هواوی میت 20

تاییدیه ECC هواوی میت 20 و میت 20 پرو مجهز به اندروید 9 صادر شد

تاییدیه ECC هواوی میت 20 و میت 20 پرو که به اندروید 9 مجهز شده‌اند، به تازگی صادر شده است. این موضوع نشان می‌دهد تا رونمایی رسمی دو گوشی Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro فاصله زمانی زیادی نداریم.

هواوی از هم‌اکنون برای معرفی آخرین پرچمداران خود در سال 2018، که به عقیده بسیاری مهمترین پرچمداران آن به شمار می‌روند، خیز برداشته است. با توجه به روال سابق معرفی گوشی های سری Mate انتظار داریم تا دو ماه دیگر دو گوشی هواوی میت 20، هواوی میت 20 پرو در کنار مدل میان‌رده هواوی میت 20 لایت معرفی شوند. با توجه به نزدیک شدن به این رویداد، به تازگی شاهد صدور تاییدیه ECC هواوی میت 20 و میت 20 پرو بوده‌ایم.

کمیسیون اقتصادی اوراسیا تاییدیه این دو گوشی را به همراه مدل میان‌رده هواوی Y9 2019 صادر کرد، به این معنی که تا پایان سال جاری، باید منتظر معرفی نسل جدید گوشی اقتصادی این شرکت نیز باشیم.

تاییدیه ECC هواوی میت 20

تاییدیه ECC هواوی میت 20

در این تاییدیه، درباره مشخصات فنی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو اطلاعاتی وجود ندارد، اما مجهز شدن آن‌ها به اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 اختصاصی هواوی قابل مشاهده است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این دو گوشی که درباره آن‌ها شایعات زیادی شنیده می‌شود، مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت التراسونیک کوالکام است. مزیت آن در مقایسه با دیگر اسکنرهای اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص اثر انگشت حتی در زمان چرب و خیس بودن صفحه نمایش محسوب می‌شود.

آن‌ها از تراشه کایرین 980 که انتظار می‌رود به زودی در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شود قدرت گرفته و مدل پرو علاوه بر داشتن دوربین سه گانه، به یک نمایشگر 6.9 اینچی مجهز خواهد شد! حداقل میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی دو مدل پرچمدار به ترتیب 6 گیگابایت و 128 گیگابایت بوده و نسخه‌های مجهز به حافظه‌های بیشتر نیز برایشان در دسترس خواهد بود.

1397-06-02

دیدگاهتان را بنویسید