تایید وجود نمایشگر دوم در جدیدترین تصاویر میزو پرو 7

میزو پرو 7

تایید وجود نمایشگر دوم در جدیدترین تصاویر میزو پرو 7

جدیدترین تصاویر میزو پرو 7 منتشر شدند. بر اساس این عکس‌ های Meizu Pro 7 می‌توان نتیجه گرفت بسیاری از شایعات پیشین مربوط به آن صحیح بوده‌اند.

تاکنون طی چند مطلب در جربان مشخصات فنی میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس قرار گرفته و از قیمت آن‌ها مطلع شده‌ایم. همچنین در عکس جدید میزو پرو 7 نمایشگر دوم آن را در پنل پشتی مشاهده کردیم که قابلیت کاملا جدید و بسیار جذابی به نظر می‌رسد. این بار شاهد لو رفتن دو عکس جدید از این گوشی موبایل هستیم که نحوه طراحی آن را نمایش داده و بیش از همه، وجود صفحه نمایش دوم را تایید می‌کنند.

دوربین سلفی دستگاه در سمت راست بلندگو قرار گرفته و دوربین اصلی در سمت چپ پنل پشتی و بالای نمایشگر دوم جا خوش کرده است. تنها عنصر دیگری که در قسمت جلویی خودنمایی می‌کند کلید فیزیکی هوم است که مطمئنا حسگر اثر انگشت را نیز در خود جای خواهد داد.

خودنمایی نمایشگر دوم در جدیدترین تصاویر میزو پرو 7

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در بالای نمایشگر دوم میزو پرو 7 یک دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED دوگانه به چشم می‌خورند. استفاده از یک صفحه نمایش جانبی به این شیوه ایده کاملا جدیدی محسوب می‌شود که می‌تواند کاربران زیادی را به خرید این گوشی موبایل ترغیب کند.

1396-04-08

دیدگاهتان را بنویسید