تبدیل آیفون به گلکسی نوت 7 منفجر شده با قاب محافظ Explo-Sung

قاب محافظ Explo-Sung

تمسخر دوباره سامسونگ: قاب محافظ Explo-Sung می‌تواند آیفون شما را به گلکسی نوت 7 منفجر شده تبدیل کند!

سامسونگ دو ماه گذشته را با تنش‌های بسیار زیادی طی کرد و مشکلات مربوط به آتش گرفتن گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به قدری بود که کام مدیران این شرکت را تلخ کند. اخیرا هم سامسونگ همراه با طرح شکایتی از گوگل بابت ویدیو گلکسی نوت 7 در بازی GTA V، اعلام کرده که دیگر خسارات ناشی از انفجار این گوشی را جبران نخواهد کرد. اما شاید با معرفی قاب محافظ Explo-Sung برای آیفون، مدیران سامسونگ بخواهند با جدیت بیشتری نسبت به ویدیوی GTA V، سراغ سازنده این قاب محافظ روند.

قاب محافظ Explo-Sung با تمامی دستگاه‌های آیفون 5 و جدیدتر سازگار است

قاب محافظ Explo-Sung که به تازگی معرفی شده، با تمامی دستگاه‌های آیفون 5 و جدیدتر سازگار بوده و می‌تواند گوشی شما را به یک گلکسی نوت 7 منفجر شده تبدیل کند.

یکی از نکات جالب در مورد قاب محافظ Explo-Sung ، وجود لوگوی سامسونگ در قسمت پشتی آن است. از آن جایی که سامسونگ شرکتی تجاری بوده و نام آن نیز به صورت قانونی ثبت شده، باید لوگوی خود را بر روی محصولاتش قرار دهد. طراح قاب محافظ Explo-Sung نیز با اضافه کردن لوگوی سامسونگ در بخش پشتی، سعی کرده تا همگان را متقاعد کند که یک بمب ساعتی (یا گلکسی نوت 7) در دست صاحب این گوشی منفجر شده است!

با اینکه سامسونگ پول کاربرانی که گلکسی نوت 7 را خریده بودند به صورت کامل پرداخت کرده و یا در صورت تمایل آن را با دستگاه دیگری تعویض کرده است، اما تمسخر نوت 7 و شرکت سامسونگ همچنان ادامه دارد.

اگر شما هم دوست دارید برای ساعاتی به جای آیفون از نسخه منفجر شده گلکسی نوت 7 سامسونگ استفاده کنید، می‌توانید با پرداخت 24.99 دلار قاب محافظ Explo-Sung را خریداری نمایید.

1395-07-30

دیدگاهتان را بنویسید