تبلت آنر واترپلی 8 با دوربین دوگانه و پشتیبانی از GPU Turbo معرفی شد

تبلت آنر واترپلی 8

تبلت آنر واترپلی 8 با دوربین دوگانه و پشتیبانی از GPU Turbo معرفی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت در مراسم رونمایی از محصولات تازه آنر، گوشی مجیک 2 تنها نبود و تبلت آنر واترپلی 8 (Honor Waterplay 8) نیز یکی از همراهان آن بود. واترپلی ۸ با قیمت مناسب و امکانات فراوانی ارائه شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

این محصول جدید، نسخه کوچکتر آنر واترپلی است که پاییز سال گذشته معرفی شده بود و از نام آن می‌توان دریافت که نمایشگری 8 اینچی دارد. تبلت آنر واترپلی 8 با قیمت 1499 یوان چین به فروش می‌رسد که تقریبا معادل 215 دلار امریکا است.

مشخصات فنی تبلت آنر واترپلی 8

پنل دستگاه از نوع LCD IPS بوده و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل را با تراکم 283 ppi ارائه می‌دهد؛ نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه نیز، 74.13 درصد توصیف شده است.

تراشه کایرین 659 به عنوان قلب تپنده در تبلت آنر واتر پلی 8 کار گذاشته شده؛ همان تراشه‌ای که قدرت‌بخش مدل بزرگتر واترپلی نیز است. پردازنده هشت هسته‌ای دستگاه در کنار پردازنده گرافیکی Mali T830-MP2، چهار گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فرآیند پردازش و مدیریت اطلاعات را انجام می‌دهد. ضمن اینکه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، امکان تعبیه کارت حافظه در دستگاه تا سقف 256 گیگابایت هم پیش‌بینی شده است.

تبلت آنر واترپلی 8

هرچند وجود دوربین دوگانه در تبلت‌ها ویژگی مرسومی نیست؛ اما کاربران تبلت آنر واترپلی 8 برای ثبت عکس‌هایی با کیفیت قابل قبول، می‌توانند روی دوربین دوگانه پشتی آن که متشکل از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی است حساب کنند. همچنین در جلوی دستگاه، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فاصله کانونی ثابت و گشودگی دیافراگم f/2.0 قرار دارد.

واترپلی 8 همانند برادر بزرگتر خود با بهره‌مندی از استاندارد IP67، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. در زیر نمایشگر دستگاه، سنسور اثر انگشت را می‌توان یافت که نقش دکمه هوم را هم ایفا می‌کند. برای جلب رضایت اهالی موسیقی نیز تبلت آنر واترپلی 8 ، اسپیکر دوگانه هارمن کاردن را درون خود جای داده است.

تبلت آنر واترپلی 8

پشتیبانی از تکنولوژی GPU Turbo هواوی، دیگر ویژگی ممتاز این محصول به شمار می‌رود که به ادعای کمپانی سازنده، عملکرد گرافیکی دستگاه را تا 60 درصد بهبود می‌بخشد و از مصرف انرژی هم 30 درصد می‌کاهد. واترپلی 8 با امکانات ارتباطی مرسومی چون پشتیبانی از وای-فای 802.11 b/n/n/ac، نسخه 4.2 بلوتوث، BLE، GPS و GLONASS همراه است و از درگاه USB-C و قابلیت USB OTG هم بهره می‌برد.

تبلت تازه‌ی برند جانبی هواوی، از رابط کاربری EMUI 8.0 بر پایه اندروید 8 اوریو استفاده می‌کند. در مورد باتری دستگاه  نیز باید به ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعتی آن و پشتیبانی از شارژ سریع 9V/2A اشاره کرد.

1397-08-10

دیدگاهتان را بنویسید