تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد

تبلت تاشوی سامسونگ

تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد

سامسونگ چندان با نمایشگرهای تاشو غریبه نیست، اما این برای اولین بار است که این کمپانی کره‌ای این تکنولوژی را با یک صفخه نمایش بزرگتر انطباق می‌دهد. این پتنت جدید برای تبلت تاشوی سامسونگ در اداره ثبت اختراعات ایالات متحده آمریکا دیده شد.  

متاسفانه، مشکلی که با این گونه ثبت اختراعات وجود دارد، این است که ما هیچ‌گاه نمی‌دانیم که این دستگاه‌ها یا فناوری‌های ثبت شده توسط شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ چه زمانی به محصولات تجاری تبدیل خواهند شد. معمولا زمان تولید اینگونه ایده‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پتنت تبلت تاشوی سامسونگ منتشر شد؛ یک صفحه کلید و یک پایه نگهدارنده خودنمایی می کند

ممکن است که نمونه‌های اولیه‌ای وجود داشته باشد، اما از نمونه‌سازی یک دستگاه انقلابی تا ساخت انبوه و فروش آن در بازارهای جهانی، راهی طولانی در پیش است.

مشکل دیگری که در ثبت این گونه پتنت‌ها در سازمان ثبت اختراعات ایالات متحده وجود دارد، این است که آنها هرگونه اطلاعات مربوط به مشخصات یک دستگاه ثبت شده را مخفی نگه می‌دارند. تنها چیزی که از این پتنت‌ها منتشر می‌شود، ارقام مربوط به ثبت اختراع و یک نقاشی ساده است که می‌تواند توسط هر کسی بررسی شود، اما در نهایت آن مولفه‌هایی که در دل این دستگاه‌ها پنهان می‌شود، هرگز برای عموم مشخص نشده تا زمانی که خود کمپانی سازنده جزئیات مربوط به آن را منتشر کند.

هیچ‌گونه جزئیات و اطلاعات اضافه‌تری از تبلت تاشوی سامسونگ وجود ندارد. این که مشخصات چه هستند و یا سامسونگ از چه نوع نمایشگرهایی در ساخت آن استفاده خواهد کرد، اطلاعاتی است که همچنان مرموز باقی خواهد ماند.

این پتنت که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده، در 14 جولای 2015 به ثبت رسیده است. بنابراین ایده ساخت تبلت تاشوی سامسونگ چیزی بیش از یک سال قدمت دارد و اکنون با انتشار این پتنت باید دید که غول تکنولوژی کره‌‌ای چه هنگام ایده خود را اجرایی خواهد کرد.

1395-07-10

دیدگاهتان را بنویسید