ترکیب نمایشگرهای قابل گسترش و گوشی های تاشو در آخرین پتنت های سامسونگ

ترکیب نمایشگرهای قابل گسترش و گوشی های تاشو در آخرین پتنت سامسونگ

ترکیب نمایشگرهای قابل گسترش و گوشی های تاشو در آخرین پتنت های سامسونگ

دوره‌ی تولید و عرضه‌ی گوشی های تاشو با نمایشگرهای قابل انعطاف فاصله‌ی چندان زیادی با ما ندارد و با توجه به گسترش روند ثبت پتنت های مختلف توسط سامسونگ و دیگر کمپانی‌های سازنده در این حوزه، احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی می‌توانیم شاهد عرضه شدن اولین نمونه‌های تجاری با چنین قابلیت‌هایی در بازار باشیم.

سامسونگ تا به حال نشان داده است که به دنبال تولید گوشی‌هایی با نمایشگرهای قابل انعطاف است که احتمالا روند استفاده از سنسورهای بیومتریک برای تایید هویت کاربران را تغییر خواهند داد و البته در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی این برند کره‌ای نیز باعث تغییرات ظاهری گسترده‌ای خواهند شد.

ترکیب نمایشگرهای قابل گسترش و گوشی های تاشو در آخرین پتنت سامسونگ

حالا در پتنت‌های جدید، این کمپانی ثابت کرده است که هنوز هم جای زیادی برای نوآوری در این زمینه وجود دارد و طراحان سامسونگ می‌خواهند محصول بزرگ بعدی را در این دسته روانه‌ی بازار کنند. در این پتنت جدید و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر گوشی تاشوی سامسونگ به صورت کشویی طراحی شده و کاربران هنگام تماشای فیلم و یا زمان انجام بازی های موبایل، می‌توانند آن را به سمت بیرون باز کنند و از نمایشگری با ابعاد بسیار بزرگ‌تر از حالت عادی لذت ببرند.

دو طراحی متفاوت در پتنت های جدید سامسونگ دیده می‌شود

ترکیب نمایشگرهای قابل گسترش و گوشی های تاشو در آخرین پتنت سامسونگ

البته طراحی تاشو همچنان هم به عنوان مرکز اصلی پتنت های سامسونگ به چشم می‌خورد و یک نمایشگر قابل انعطاف که از طریق یک جسم اهرم‌مانند در مرکز، به طرفین میچرخد، مشخصه‌ی اصلی این طراحی‌های نوآورانه خواهد بود. این کمپانی تا به حال بیش از ده‌ پتنت انحصاری در این زمینه به ثبت رسانده‌ است و حتی طراحی‌هایی نیز برای یک تبلت تاشو با نمایشگر قابل انعطاف و کیبورد داخلی، به نمایش گذاشته است؛ احتمال می‌دهیم که سامسونگ از یک نمونه‌ی آزمایشی اولیه در روزهای آینده‌ی نمایشگاه MWC 2017 بارسلون رونمایی کند تا برای اولین بار، شاهد یک نمونه‌ی واقعی از آن چیزی که طراحان این برند کره‌ای در سر دارند، باشیم.

1395-12-08

دیدگاهتان را بنویسید