تست سقوط وان پلاس 3 از ارتفاع 230 متری را تماشا کنید

تست سقوط وان پلاس 3

تست سقوط وان پلاس 3 از ارتفاع 230 متری را تماشا کنید

کمپانی وان پلاس به منظور خودنمایی در کیفیت ساخت پرچمدار جدید خود، تست سقوط وان پلاس 3 را از ارتفاع 230 متری انجام داد. مردم به سختی پول در می‌آورند و مسلما برای خرید هر چیزی سعی می‌کنند تا بهترین‌ها را انتخاب کنند. بازار گوشی‌های هوشمند نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده، به خصوص این که اسمارت فون‌ها به بخشی مهمی از زندگی بشر امروزی تبدیل شده است. بنابراین کاربران برای خرید یک گوشی مستحکم و بادوام معمولا سری به یوتیوب زده و تست‌های مختلف سقوط را در آن جا پیدا می‌کنند.

کمپانی گوشی‌ساز وان پلاس نیز به خوبی از این قضیه آگاه بوده و احتمالا به همین دلیل این کمپانی نوظهور در عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند از این فرصت استفاده کرده و با انجام یک تست سقوط عجیب، قصد داشته تا محصول جدید خود را به رخ بکشد. OnePlus به همین منظور، تست سقوط وان پلاس 3 خود را انجام می‌دهد، آن هم از ارتفاع 750 پایی یعنی چیزی حدود 230 متر بالاتر از سطح زمین.

کمپانی وان پلاس به منظور خودنمایی در کیفیت ساخت پرچمدار جدید خود، تست سقوط وان پلاس 3 را از ارتفاع 230 متری انجام داد

این شرکت برای آن که کیفیت ساخت گوشی OnePlus 3 خود را نشان دهد، در شهر Mimizan فرانسه آزمایشی را ترتیب داده است. یک دستگاه از این مدل از ارتفاع 230 متری از درون یک هواپیمای تک موتوره به سوی زمین رها می‌شود و جالب آن که پس از برخورد به طرز معجزه آسایی نجات یافته و نمایشگر آن روشن می‌شود!

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تست سقوط وان پلاس 3 در یک دشت پوشیده از چمن انجام می‌شود و این دستگاه بر روی سطح نرم این چمنزار فرود می‌آید. به احتمال زیاد اگر قرار بود که این هندست بر روی آسفالت یا به یک سطح سخت برخورد کند، داستان بسیار متفاوت‌تر روایت می‌شد؛ اما در هر صورت وان پلاس 3 توانست از این آزمایش سربلند بیرون بیاید. این دستگاه با پوششی از محافظ جدید گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود و کمپانی کورنینگ وعده داده که چنین پوششی می‌تواند نمایشگر دستگاه شما را از سقوط‌هایی تا ارتفاع شانه، حدود 1.5 متر، از آسیب جدی در امان نگه دارد.

مطمئنا سالم ماندن وان پلاس 3 از ارتفاع 750 پایی، از کیفیت بالای ساخت این گوشی حکایت  دارد؛ اما شما سعی نکنید به تنهایی این آزمایش را تکرار کنید. ویدئوی زیر تست سقوط وان پلاس 3 را به تصویر کشیده و چگونگی سالم ماندن آن را به شما نشان می‌دهد:

1395-05-20

دیدگاهتان را بنویسید