تست فنی دو خودروی دنا و ساینا اتوماتیک برای تولید انبوه آغاز شد

ساینا اتوماتیک

تست فنی دو خودروی دنا و ساینا اتوماتیک برای تولید انبوه آغاز شد

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در نشست خبری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اعلام کرد که تست فنی دو خودروی دنا و ساینا اتوماتیک برای تولید انبوه آغاز شده است. وی همچنین از راه‌اندازی کارخانه تولید گیربکس اتوماتیک خودرو با همکاری شرکت پانچ بلژیک در آینده نزدیک خبر داد.

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره به راه‌اندازی کارخانه تولید گیربکس اتوماتیک خودرو بیان کرد که نمونه‌هایی از این گیربکس‌ها به شرکت‌های ایران خودرو و سایپا فرستاده شده و بر روی دو خودروی دنا و ساینا اتوماتیک تست می‌شود. دنا اتوماتیک به عنوان محصول جدید ایران خودرو و ساینا اتوماتیک به عنوان محصول جدید سایپا به زودی تولید و وارد بازار خواهد شد.

عرضه دنا و ساینا اتوماتیک با تکنولوژی شرکت پانچ بلژیک در ایران

نظری در ادامه اظهار کرد:

شرکت پانچ بلژیک، مرکز طراحی، تحقیق و توسعه‌ی خود را در ایران راه‌اندازی کرده و تکنولوژی این شرکت در زمینه‌ی تولید گیربکس اتوماتیک به خودروسازان داخلی انتقال پیدا خواهد کرد که از همین طریق، دو خودروی دنا و ساینا اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد. همچنین در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران چند شرکت اروپایی فعال در حوزه‌ی خدمات پس از فروش حضور خواهند داشت.

به گفته‌ی مدیر ارتباطات ایدرو، شناسایی نقش خدمات پس از فروش در بهبود جایگاه برندهای خودرویی ایرانی، یکی از اهداف چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران است و در این همایش به صورت متمرکز در زمینه‌ی آسیب‌شناسی زنجیره خدمات فروش و پس از فروش خودرو در ایران فعالیت خواهد شد. شرکت‌های داخلی فعال در بخش خدمات پس از فروش خودرو نیز در این همایش حضور دارند و مذاکراتی را با شرکت‌های معتبر بین‌المللی برای انتقال تجربیات انجام داده‌اند.

1395-11-19

دیدگاهتان را بنویسید