تصاویری واقعی از گوشی ZUK Edge منتشر شد

تصاویری واقعی از گوشی ZUK Edge منتشر شد (3)

تصاویری واقعی از گوشی ZUK Edge منتشر شد

به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی حول گوشی ZUK Edge (زد یو کی اج) در حال انتشار است. امروز نیز دوباره تصاویری از این اسمارت فون منتشر شد که میزان حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن را به خوبی نشان می‌دهد.

طی دو ماه جاری تصاویر و مشخصات فنی بسیار زیادی از محصول جدید شرکت ZUK در رسانه‌های خبری فاش شده است. همان‌طور که می‌دانید کمپانی ZUK، زیر مجموعه لنوو به حساب می‌آید و از این رو متد این شرکت چینی به جهت معرفی محصولات رده‌بالا را دنبال خواهد کرد. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر مربوط به گوشی موبایل ZUK Edge هستید:

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

مشخصات فنی گوشی زد یو کی اج (ZUK Edge)

بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده است، می‌دانیم که این اسمارت فون احتمالا به چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز خواهد شد. در مورد زمان دقیق رونمایی از این محصول نمی‌توانیم اظهار نظری کنیم. زیرا هر بار، اطلاعات اشتباهی را در این بخش دریافت کردیم. هر چه که باشد در تصاویر لو رفته می‌توان به صراحت دید که نسبت مساحت نمایشگر به پنل قدامی در این گوشی بسیار بالاست. ZUK Edge از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت تصویر فول اچ دی (1080 × 1920 پیکسل) استفاده می‌کند. از طرفی اثرات استفاده از فناوری 2.5D نیز در بخش جلویی آن دیده می‌شود. کلید هوم زیر نمایشگر گوشی بسیار بزرگ بوده و از این رو احتمال می‌دهیم که حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت در همین بخش جا داده شده باشد.

در بخش پشتی گوشی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دستگاه به همراه ساختار فلاش LED آن دیده می‌‌شود. همان طور که گفته شد این دیوایس از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام استفاده خواهد کرد. وجود میزان حافظه رم چهار یا شش گیگابایتی به قدرت سخت افزاری این محصول کمک بسیار زیادی خواهد کرد. با در نظر گرفتن قیمت پایه 390 دلاری این گوشی، مسلما ZUK Edge یکی از ارزان قیمت‌ترین اسمارت فون‌های مجهز به تراشه سطح بالای کوالکام در سطح بازار به حساب خواهد آمد.

1395-09-26

دیدگاهتان را بنویسید