تصاویر جدیدی از پنل‌ های نمایشگر آیفون ۷ لو رفت

تصاویر جدیدی از پنل‌های نمایشگر آیفون ۷ لو رفت

تصاویر جدیدی از پنل‌ های نمایشگر آیفون ۷ لو رفت

امروز روز عجیب و پرباری برای طرفداران آیفون‌های اپل بود و مشخصات مهمی درباره‌ی محصول بعدی این کمپانی آمریکایی لو رفت. حالا بعد از صحبت درباره‌ی حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی پرچمدار بعدی اپل، این بار نوبت به رونمایی از پنل‌ های نمایشگر آیفون ۷ آن هم توسط افشا کنندگان رسیده است!
به تازگی تصاویر جدیدی در خبرگزاری فون آرنا منتشر شده که ادعا می‌شود این تصاویر متعلق به پنل‌ های به کار رفته در نمایشگر آیفون ۷ و ۷ پلاس (شاید هم مدل پرو) باشند. دو نمایشگر داخل این تصاویر دارای اندازه‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی هستند تا تغییری را در این حوزه نسبت به آیفون‌های سری ۶ اس شاهد نباشیم؛ البته منبع این تصاویر اعلام کرده که رزولوشن این دو نمایشگر به ترتیب ۱۰۸۰ پیکسل و ۱۴۴۰ پیکسل (2K) خواهد بود و اگر این اعداد حقیقت داشته باشند، افزایش رزولوشن را شاهد خواهیم بود.

تصاویر جدیدی از پنل‌های نمایشگر آیفون ۷ لو رفت

پنل های نمایشگر آیفون ۷ و ۷ پلاس نیز قرار است که از نوع ال سی دی ساخته شوند و با این که کمپانی JDI به عنوان سازندگان یکی از آنها مطرح شده، اما هنوز سازنده‌ی پنل دیگری مشخص نیست. این تصویر که ابتدا توسط کاربری با نام کاربری @KK بر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، کاملا قابل باور به نظر می‌رسند به خصوص این که در گذشته نیز منتشر کننده‌ی آنها سابقه‌ی افشای چند مورد از قابلیت‌های دیوایس‌های اپل را داشته است.

تصاویر جدیدی از پنل‌های نمایشگر آیفون ۷ لو رفت

افزایش رزولوشن در نمایشگر آیفون ۷ منطقی است؟

البته یک نکته‌ی مهم اینجاست که کمپانی JDI مدت زیادی است که به عنوان یکی از منابع تامین پنل‌های نمایشگر با اپل همکاری می‌کند و به نظر نمیرسد که این تغییر ناگهانی رزولوشن با همکاری این کمپانی و در آیفون ۷ رخ دهد. این تغییر می‌تواند توسعه دهندگان را برای سازگار کردن برنامه‌های قبلی خود با این آیفون‌های جدید به دردسر بیاندازد و البته اگر اپل اقدامات لازمه را انجام ندهد، مطمئنا فشار زیادی هم بر روی مصرف باتری ایجاد خواهد شد و این می‌تواند کاربران را از خرید آیفون ۷ و مدل پلاس آن منصرف کند.

1395-05-19

دیدگاهتان را بنویسید