تصاویر جدیدی از گوشی لنوو زد یو کی اج (zuk edge) منتشر شد

لنوو زد یو کی اج

لنوو zuk edge با نمایشگر بدون حاشیه خود، بار دیگر به لنز دوربین‌ها چشمک زد

امروز در گزارشی مفصل به گوشی لنوو زد یو کی اج (ZUK Edge) با نمایشگر بدون حاشیه پرداختیم که قرار است تا چند روز دیگر توسط شرکت لنوو رسما رونمایی شود. اینک تصاویر جدیدی از آن در دنیای واقعی به دست ما رسیده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

تا بدین لحظه هیچ تصویر واضحی از این گوشی در دنیای واقعی دیده نشده بود تا بتوانیم در مورد آن قضاوت بهتری را انجام دهیم. حالا دیگر می‌دانیم که رقیب گوشی شگفت انگیز شیائومی می میکس از چه ظاهری برخوردار بوده و حاشیه‌های باریک نمایشگر آن چگونه خودنمایی خواهند کرد. لازم به ذکر است هرچند از این گوشی به عنوان یک موبایل بدون حاشیه نام برده می‌شود؛ ولیکن همچنان باید رویای لذت بردن از یک نمایشگر بدون ناهنجاری را به همراه داشته باشیم و سعی کنیم با حاشیه‌های حداقلی لنوو ZUK Edge کنار بیاییم. نمایشگر این گوشی همچنان نسبت به بسیاری از گوشی‌های گران قیمت و بالارده‌ی بازار موبایل،‌ باریک‌تر است.

لنوو زد یو کی اج

در تصاویر تازه انتشار یافته از گوشی لنوو زد یو کی اج ، زوایای مختلف آن قابل مشاهده خواهند بود. در قسمت زیری این گوشی یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، 3 شیار تعبیه شده برای اسپیکر و یک ورودی USB نوع C به چشم می‌خورد. این درحالیست که بر روی قسمت بالایی این گوشی هیچ چیزی قرار ندارد. در پنل پشتی یک دوربین همراه با فلش و در پنل جلویی، زیر نمایشگر نیز یک کلید هوم فیزیکی به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود در زیر آن اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده باشد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

مشخصات سخت افزاری لنوو زد یو کی اج

متاسفانه در حال حاضر، شرکت چینی لنوو مشخصات این گوشی را رسما اعلام نکرده است، اما چندی پیش به لطف تاییدیه تنا، پاره‌ای از این مشخصات افشا شد. بنابراین این گوشی احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام، رم 6 گیگابایتی و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر آن می‌توان به اندروید 7.0 نوقا، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری بر روی پنل جلویی اشاره کرد.

1395-09-08

دیدگاهتان را بنویسید