تصاویر جدید موتو ایکس 4 ، طراحی نهایی و دوربین دوگانه را نشان می‌دهند

تصاویر جدید موتو ایکس 4

تصاویر جدید موتو ایکس 4 ، طراحی نهایی و دوربین دوگانه را نشان می‌دهند

به تازگی ایوان بلس با انتشار تصاویر جدید موتو ایکس 4 (Moto X4)، طراحی نهایی این گوشی و سیستم دوربین دوگانه آن در بخش پشتی را نمایش داده است.

همانند موتو زد 2 فورس، یکی از دو سنسور دوربین در بخش پشتی از نوع رنگی بوده و سنسور دیگر نیز مونوکروم است. به علاوه، نه‌تنها کاربران می‌توانند با تعیین عمق حالت بوکه را در تصاویر خود ایجاد کنند، بلکه خلق آنها با رنگ‌های سفید و مشکی طبیعی‌تر بدون نیاز به فیلتری خاص برای حذف رنگ‌ها نیز امکان‌پذیر است.

در رابطه با مشخصات فنی موتو ایکس 4، به نظر می‌رسد این گوشی ا صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون 630 یا 660، چهار گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همانند بسیاری از محصولات این شرکت، سنسور اثر انگشت هم در بخش جلویی و کلید فیزیکی تعبیه خواهد شد.

به گفته افشاگر مشهور، رولاند کوانت (Roland Quandt)، گوشی جدید موتورولا با قیمت 350 یورو در بخش شرقی اروپا و 413 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

تصاویر جدید موتو ایکس 4

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-05-16

دیدگاهتان را بنویسید