تصاویر رندر شده 360 درجه گوشی Pixel XL گوگل پیش از رونمایی رسمی

گوشی Pixel XL گوگل

انتشار تصاویر رندر شده 360 درجه گوشی Pixel XL گوگل پیش از رونمایی رسمی

هرچه به موعد از پیش مقرر شده رونمایی از گوشی‌های هوشمند گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد افزایش درز شایعات پیرامون قابلیت‌ها و ظاهر این محصولات هستیم. در همین راستا ساعاتی پیش تصاویر رندر شده 360 درجه گوشی Pixel XL گوگل پیش از رونمایی رسمی منتشر گردید.

همان‌طور که در جریان هستید، گوگل امسال قصد دارد گوشی‌های جدید خود را تحت سری جدید پیکسل راهی بازار نماید و این حالی است که در حال حاضر سرنوشت خانواده نکسوس نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طی چند وقت اخیر شاهد انتشار تصاویر منتسب و شایعات متعددی در رابطه مشخصات گوشی‌های بعدی ساکنین ماونتن ویو بوده‌ایم و در ادامه همین سریال نیز ساعاتی پیش  تصاویر رندر شده 360 درجه گوشی Pixel XL گوگل پیش از رونمایی رسمی منتشر گردید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط OnLeaks، گوشی Pixel XL گوگل دارای ابعاد 154.72 در 75.74 در 7.3 میلی‌متر بوده و ضخامت آن در قسمت بالایی بدنه که سنسور اثر انگشت و دوربین اصلی قرار دارد، به 8.5 میلی‌متر می‌رسد.

با توجه به این اعداد، به وضوح مشخص است که هرچند با گوشی هوشمندی بزرگی رو به رو هستیم، با این حال ابعاد آن حداقل از نکسوس پی (Nexus 6P) سال گذشته و آیفون 7 پلاس کمی کوچک‌تر است. در سوی دیگر، با توجه این تصاویر به نظر می‌رسد که Pixel XL گوگل دارای فریمی فلزی بوده که قاب پشتی آن توسط پوشش شیشه‌ای تقویت شده است.

در هر حال بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال هر دو با طراحی مشابه اما با سایزی متفاوت رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که مدل پیکسل از یک صفحه 5 اینچی فول اچ دی و برادر بزرگ‌تر آن مدل ایکس ال نیز از یک صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره‌مند باشد.

هر دو این محصولات بدون شک ارائه کننده تازه‌ترین نسخه سیستم عامل موبایلی گوگل، اندروید 7.1 نوقا خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های یکسان این گوشی‌ها می‌توان به بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون 821، 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی اشاره کرد. با توجه به منابع مختلف می‌توان گفت که قیمت نسخه آنلاک این محصولات از 649 دلار آغاز خواهد شد.

1395-07-09

دیدگاهتان را بنویسید