تصاویر و مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس لو رفت

گوشی موتو جی 5 پلاس

تصاویر و مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس لو رفت

ماه گذشته ما اطلاعات و شایعات مختلف زیادی را در خصوص گوشی هوشمند موتو ایکس 2017 (Moto X 2017) شنیده بودیم. اول تصاویری از این محصول در دنیای واقعی به بیرون درز کرد و پس از آن نیز شاهد انتشار چندین رندر سه بعدی بودیم که همگی ادعا می‌کردند مربوط به Moto X 2017 هستند. پس از آن گزارش متناقضی ادعا می‌کرد این گوشی با نام موتو سی (Moto C) به فروش خواهد رفت، اما اخیرا اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که خبر از عرضه این تلفن هوشمند با نام موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) می‌دهد. در واقع این تصاویر و اطلاعات می‌تواند مربوط به نسل جدید گوشی جی 4 پلاس باشد که سال گذشته شاهد عرضه آن بودیم.

اما این اطلاعات جدید از کجا به بیرون درز پیدا کرده است؟

شخصی در کشور رمانی سعی بر فروش یک نمونه اولی از گوشی موتو جی 5 پلاس در یک فروشگاه اینترنتی داشته است و وی بر همین اساس تصاویری از این گوشی به علاوه مشخصات فنی و زمان عرضه آن به دست آمده است. این تصاویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

گوشی موتو جی 5 پلاس

مشخصات فنی موتو جی 5 پلاس

اول از هر چیزی گوشی موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) در ماه مارس پیش رو رونمایی خواهد شد و با توجه به این که کنگره جهانی موبایل امسال در اواخر فوریه الی اوایل مارس برگزار می‌شود، احتمال پرده برداری از این گوشی در نمایشگاه مذکور بسیار زیاد است. و اما مشخصات فنی آن حاکی از یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست میان رده اسنپدراگون 625 کمپانی کوالکام، رم 4 گیگابایتی، حافقظه داخلی 32 گیگابایتی و همچنین یک باتری با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعت است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بر اساس این اطلاعات، گوشی موتو جی 5 پلاس ارائه کننده سیستم عامل اندروید 7 نوقا خواهد بود و در زیر نمایشگر اصلی خود از یک اسکنر اثر انگشت میزبانی می‌کند.

1395-10-21

دیدگاهتان را بنویسید