تصویری از گلکسی تب اس 3 سامسونگ همراه با قلم S Pen منتشر شد

گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3)

تصویری از گلکسی تب اس 3 سامسونگ همراه با قلم S Pen منتشر شد

در حالی که سامسونگ قصد ندارد از پرچمدار گوشی های هوشمند خود، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند از یک دیوایس اندرویدی دیگر طی برگزاری این مراسم پرده‌برداری کنند. این دیوایس، تبلتی به نام گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) است که پرچمدار جدید تبلت های این شرکت نیز لقب خواهد گرفت.

با توجه به گلکسی تب اس 2، نسل فعلی این تبلت، باید گفت که بدون شک گلکسی تب اس 3 نیز باید از بدنه‌ای با ضخامتی کم برخوردار باشد و البته انتظار داریم اندروبد 7 نوقا به صورت پیشفرض بر روی آن نصب باشد. اواخر این ماه، ما می‌توانیم از نزدیک با تبلت جدید سامسونگ ملاقات کنیم، اما امروز تصویر جدیدی از آن به انتشار رسیده است که پنل جلویی این تبلت قدرتمند را به نمایش خواهد گذاشت.

گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3)

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، گلکسی تب اس 3 تفاوت زیادی را با تب اس 2 نخواهد داشت اما در این جا یک نکته حائز اهمیت وجود دارد: این تبلت جدید از یک قلم هوشمند S Pen برخوردار است. البته بعید به نظر می‌رسد سامسونگ قصد داشته باشد اس پن را همراه با خود تبلت عرضه کند، این بدان معناست که شما باید آن را به صورت جداگانه و به عنوان یک ابزار جانبی تهیه کنید.

گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3)

مشخصات فنی گلکسی تب اس 3

در کنار این قلم استایلوس، گلکسی تب اس 3 از یک چیپست اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. در کنار آن باید به دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد که می‌تواند حضور آن‌ها بر روی این تبلت جالب باشد. برخلاف شایعات پیشین، سایت WinFuture عنوان می‌کند که گلکسی تب اس 3 در اندازه‌های مختلفی عرضه نخواهد شد. این تبلت تنها صاحب یک نسخه 9.7 اینچی خواهد بود که از وضوح 1536×2048 پیکسل پشتیبانی می‌کند. البته شما می‌توانید بین مدل WiFi و LTE آن، یکی را برگزینید؛ شایعات حاکی از آن است که مدل LTE این تبلت با قیمتی حدود 500 دلار به فروش خواهد رسید.

1395-11-26

دیدگاهتان را بنویسید