تصویری از گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در رنگ سفید منتشر شد

پیکسل 3 ایکس ال

تصویری از گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در رنگ سفید منتشر شد

امروز تصاویر متحرک جدیدی از گوشی پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) در نسخه سفید رنگ منتشر شدند تا حالا تصویر ذهنی خوبی از محصول نهایی این شرکت داشته باشیم.

پس از انتشار یک رندر 360 درجه از گوشی پیکسل 3 ایکس ال در ماه گذشته و نمایش طراحی نهایی این محصول جدید، ساعاتی پیش شاهد انتشار تصاویر متحرک جدیدی از نمونه اولیه این گوشی هوشمند بودیم. محصولی که در این تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنیم، نسخه سفید رنگ از Pixel 3 XL ، پرچمدار جدید گوگل، است.

پیکسل 3 ایکس ال

همانطور که در گذشته نیز در شایعات مختلف اعلام شده بود، پنل مشکی گوشی در بخش جلو از یک صفحه نمایش بلند به همراه بریدگی بالا و پیشانی پایینی است که نسبتا بزرگ هستند. اما با این حال شاهد کاهش چشمگیر حاشیه‌های صفحه نمایش در پرچمدار گوگل هستیم. علاوه بر این دو سنسور برای دوربین جلو در پرچمدار جدید این شرکت در نظر گرفته شده است. در بین این دو سنسور، میکروفون انتقال صدا برای مکالمات کاربران تعبیه شده است که علاوه بر آن، حکم اسپیکر استریو محصول در بخش جلو را نیز دارد؛ یک اسپیکر دیگر در پیشانی گوشی (بخش پایین) قرار گرفته است.

اما اگر به بخش پشتی گوشی در تصاویر لو رفته دقت کنید، طراحی منحصر به فرد پیکسل 3 ایکس ال تقریبا قابل مشاهده است؛ بدین صورت که یک طرف از لایه شیشه‌ای محصول سفید مات شده و طرف دیگر طراحی براق دارد و در نتیجه خبری از بدنه آلومینیومی قبل در این پرچمدار نیست.

پیکسل 3 ایکس ال در دو مدل

پیکسل 3 ایکس ال

اما در مورد مشخصات داخلی و سخت‌افزاری گوشی پیکسل 3 ایکس ال گوگل باید بگوییم که انتظار قرار گرفتن تراشه اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در این محصول داریم. با این حال همانطور که در تصاویر تایید شده است، احتمالا یک نسخه دیگر با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این دوربین جلو و عقب در پرچمدار جدید گوگل با بهبود قابل توجهی همراه شده است و در نهایت سیستم عامل اندروید 9.0 گوگل در این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد. با اینکه هنوز ظرفیت باتری دستگاه مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود پشتیبانی از شارژ بی‌سیم یکی دیگر از مشخصات گوگل Pixel 3 XL باشد.

پیکسل 3 ایکس ال

اگر شرکت گوگل بخواهد طبق سیاست همیشگی خود عمل کند، باید انتظار رونمایی از این محصول در کنار گوشی معمولی پیکسل 3 را در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر سال جاری) داشته باشیم. این دو محصول حدود یک ماه بعد و در آبان ماه به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسند. متاسفانه در زمینه قیمت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

1397-05-08

دیدگاهتان را بنویسید