تصویر جدیدی از تبلت گلکسی تب اس 3 همراه با قلم هوشمند و سیستم صوتی AKG منتشر شد

گلکسی تب اس 3

تصویر جدیدی از تبلت گلکسی تب اس 3 همراه با قلم هوشمند و سیستم صوتی AKG منتشر شد

در حال حاضر هزاران گوشی هوشمند، گجت پوشیدنی و سایر لوازم موبایلی هستند که در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2017) شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود، اما یکی از محبوب‌ترین آن‌ها مربوط به یک محصول از شرکت سامسونگ می‌شود: منظور ما تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) است. هرچند اغلب کاربران در انتظار آمدن بهار هستند تا غول کره‌ای از گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خود رونمایی کند، اما تا آن زمان به نظر می‌رسد مهم‌ترین محصول سامسونگ، نسل جدید تبلت تب اس 2 خواهد بود که در سال 2015 میلادی شاهد عرضه آن بودیم.

به نظر می‌رسد از نظر طراحی گلکسی تب اس 3 شبیه به نسل پیشین خود باشد ولی افزایش قدرت سخت افزاری مورد انتظارترین چیز در این تبلت است که شاهد آن خواهیم بود. شایعاتی که اخیرا در مورد این محصول شنیده‌ایم حاکی از تولید یک کیبورد جانبی مخصوص گلکسی تب اس 3 است و یک قلم هوشمند برند سامسونگ را نیز در کنار آن دیده‌ایم که می‌تواند حاوی نکات جذابی برای کاربران حرفه‌ای تبلت ها باشد.

در حال حاضر مجهز بودن این تبلت به قلم هوشمند را می‌توان دیگر تایید شده دانست، هرچند باید انتظار داشته باشیم که این قلم نسبت به نسل‌های گذشته با بهبودهایی همراه باشد و به مخاطبان خود عملکرد بیشتری را ارائه کند. این قلم نسبت به نسل‌های پیشین خود کمی ضخیم‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد و از نظر طراحی نیز می‌توان آن را با قلم Surface Pen مایکروسافت مقایسه کرد. البته هنوز مشخص نیست دقیقا چه چیزهایی در این قلم بهبود یافته است، اما سامسونگ هفته آینده از این تبلت در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد که می‌توانیم بیشتر با آن آشنا شویم.

گلکسی تب اس 3

مشخصات فنی گلکسی تب اس 3

تصویر تازه انتشار یافته از این محصول که می‌توانید در بالا مشاهده کنید، قاب پشتی گلکسی تب اس 3 را به نمایش گذاشته است که نشان می‌دهد سامسونگ برای سیستم صوتی این تبلت با شرکت AKG همکاری داشته است و از کیت ساخت این شرکت بر روی Tab S3 استفاده کرده است. از نظر مشخصات فنی، ما انتظار یک نمایشگر 9.6 اینچی آمولد با وضوح 1536×2048 پیکسل، رم 4 گیگابایتی، چیپست اسنپدراگون 820، پشتیبانی از اتصال 4G LTE و غیره را خواهیم داشت.

بدون شک گلکسی تب اس 3 یکی از جذاب‌ترین تبلت‌های اندرویدی سال جاری میلادی خواهد بود. بنابراین ما را دنبال کنید، تا چند روز دیگر این محصول رسما توسط سامسونگ معرفی می‌شود.

1395-12-06

دیدگاهتان را بنویسید