تصویر میزو ام 4 منتشر شد – Meizu m4 Picture

تصویر میزو ام 4 در وب سایت تنا منتشر شد

تصویر اسمارت فون میزو ام 4 از طریق وب سایت تنا فاش شد

گوشی جدید شرکت چینی میزو با نام ام 4 به تازگی سوژه خبرگزاری ها شده است. به تازگی تصویر میزو ام 4 (Meizu m4) از سوی وب سایت تنا منتشر شده است که طراحی و ظاهر آن را به تصویر می‌کشد. 

تصویر میزو ام 4 طراحی و ظاهر آن را فاش کرد

همان طور که گفته شد، جدیدا تصویر میزو ام 4 به ظاهر در وب سایت رگولاتوری چینی تنا (TENAA) منتشر شده است. در واقع بهتر است بدانید که این تصویر طی پستی در شبکه اجتماعی Weibo چین انتشار یافته بود. گرچه هنوز به طور رسمی این گوشی در لیست وب سایت تنا دیده نمی‌شود.

تصویر میزو ام 4 در وب سایت تنا منتشر شد

علاوه بر این تصویر، در پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo، اطلاعات دیگری نیز انتشار یافت. بر این اساس گوشی مزبور از بدنه ای فلزی (با بخش هایی از جنس پلاستیک) استفاده خواهد کرد. از سویی دیگر این گوشی با قیمت 899 یوآن معادل 135 دلار در بازارهای فروش قابل خریداری خواهد بود. از طرفی گفته شد که این گوشی از حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بهره‌مند نخواهد بود.

البته دیگر نیازی به گفتن نیست که اطلاعات ذکر شده توسط شرکت میزو به طور رسمی تایید نشده است. بنابراین شاید بهتر باشد کمی بیشتر منتظر بمانیم تا اطلاعات مربوطه ابتدا رسما در وب سایت تنا منتشر شود. در هر صورت موارد ذکر شده را با چاشنی حدس و گمان بپذیرید و منتظر انتشار خبرهای جدید در مورد این گوشی و مشخصات فنی آن باشید.

1395-07-21

دیدگاهتان را بنویسید