تعرفه ایرانسل برای سیم کارت های دائمی تغییر کرد + جدول

تعرفه ایرانسل

تعرفه ایرانسل برای سیم کارت های دائمی تغییر کرد + جدول

تعرفه ایرانسل تغییر کرد و اپراتور دوم ارتباطی کشورمان، نرخ جدید مکالمه داخل شبکه و خارج شبکه و مصرف آزاد اینترنت را برای سیم کارت های دائمی اعلام کرد.

اپراتور دوم ارتباطی کشور یعنی ایرانسل در مراسمی تعرفه جدید سیم کارت های دائمی (هزینه اشتراک و تعرفه‌ها) خود را اعلام کرد. همچنین در این مراسم از تعرفه‌های جدید اینترنت نسل 4.5 سابق رونمایی شد. بر این اساس، تعرفه جدید سیم کارت های دائمی ایرانسل 333 ریال به ازای هر دقیقه اعلام شده و با وجود کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت از 0.4 ریال به 0.2 ریال، تعرفه بسته های اینترنت ایرانسل، همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

تعرفه ایرانسل

بر اساس اعلام اپراتور دوم ارتباطی کشور، تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه و خارج شبکه برای سیم کارت های دائمی از 499 ریال به 333 ریال کاهش پیدا کرد که این رقم به صورت پرداخت 30 هزار تومان پرداخت اولیه و سه قسط 10 هزار تومانی امکان‌پذیر است. همچنین قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل از 120 هزار تومان به 60 هزار تومان کاهش پیدا کرده و تعرفه مصرف آزاد اینترنت هم از 0.4 ریال به 0.2 ریال رسید. در عین حال، تعرفه بسته های اینترنت ایرانسل بدون تغییر باقی مانده است.

جدول تغییرات تعرفه ایرانسل

تعرفه قدیم تعرفه جدید
مکالمه در هر دقیقه 499 ریال 333 ریال
مصرف آزاد اینترنت 0.4 ریال 0.2 ریال
قیمت سیم کارت دائمی 120 هزار تومان 60 هزار تومان

1396-04-11

دیدگاهتان را بنویسید