تلویزیون های OLED ال جی به پیشرفت و محبوبیت در بازار ادامه می‌دهند

تلویزیون های OLED ال جی

تلویزیون های OLED ال جی به پیشرفت و محبوبیت در بازار ادامه می‌دهند

شرکت ال جی الکترونکیس گام‌های بلندی در مسیر محبوبیت تلویزیون های OLED برداشته است. تلویزیون های OLED ال جی همچنان به پیشرفت، محبوبیت و پیشتازی در این بازار ادامه می‌دهند.

بازار تلویزیون های اولد (OLED) به سرعت در حال رشد است؛ رشدی که مدیون کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته در این تلویزیون‌ها و البته رقابتی‌تر شدن و پایین آمدن قیمت‌های آنها است.

بنا‌بر جدیدترین گزارش مرکز تحقیقاتی IHS Markit که در زمینه تحقیقات بازار تخصص دارد، بازار جهانی تلویزیون های OLED ال جی از فروش 300 هزار دستگاه در سال 2013 به 2.54 میلیون دستگاه در سال جاری خواهد رسید. این رقم از افزایش 8 برابری فروش این تلویزیون‌ها تنها در طی 5 سال خبر می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2022 فروش تلویزیون های OLED به 9.35 میلیون دستگاه نیز برسد.

هوش مصنوعی در تلویزیون های OLED ال جی

تلویزیون های OLED ال جی روز به روز کیفیت بیشتری داشته و فناوری‌های پیشرفته‌تری را در خود جای می‌دهند که با امکانات کاربرپسند و ساده‌تر مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنند. تلویزیون جدید OLED ال جی مجهز به فناوری هوش مصنوعی ThinQ از پلتفرم انحصاری خود ال جی یعنی AI ThinQ پشتیبانی می‌کند. به گفته یکی از مدیران ال جی، کیفیت بالا، فناوری هوش مصنوعی و البته قیمت رقابتی از مهم‌ترین عواملی هستند که توجه مشتریان را به سوی تلویزیون های OLED ال جی جلب می‌کنند.

با رشد سریع بازار جهانی تلویزیون های OLED، رقابت میان تولیدکنندگان نیز شدت می‌گیرد. در حال حاضر 15 شرکت سازنده وارد بازار تلویزیون های OLED شده‌اند که شامل شرکت‌های سونی، پاناسونیک و هایسنس می‌شود. شرکت ال جی الکترونیکس نیز با کسب 70 درصد از سهم بازار پیشتاز این میدان است.

1397-06-01

دیدگاهتان را بنویسید