تلگرام قطع شد؛ اختلال یا فیلترینگ؟ (9 فروردین 97)

فیلتر تلگرام

تلگرام قطع شد؛ اختلال یا فیلترینگ؟ (9 فروردین 97)

تلگرام قطع شده و یکبار دیگر احتمال فیلتر این برنامه پیام رسان قدرت گرفته است. امروز 9 فروردین 97 اپلیکیشن تلگرام دچار اختلال شده و با توجه به شایعات و اخباری که در چند روز گذشته مبنی بر فیلتر تلگرام منتشر شده، مشخص نیست که اختلال امروز تلگرام تنها یک اشکال فنی است یا فیلترینگ مانع دسترسی به تلگرام در ایران شده است.

تنها چند روز به پایان سال 96 باقی مانده بود که از هر طرف، اخبار فیلتر تلگرام در ایران دست به دست می‌شد. این بار بسیاری از کسانی که مخالف فیلتر تلگرام در ایران بودند هم موافق فیلترینگ شده، و با لحنی تند به این اپلیکیشن حلمه ور شدند. چند تن از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی و بسیاری دیگر، تایید کردند که فیلتر تلگرام در ایران تصویب شده و در سال 97 اجرایی خواهد شد.

و باز هم تلگرام قطع شد، امروز 9 فرودین 97 ، اختلال سراسری در تلگرام گزارش شده و کاربران قادر به دسترسی به تلگرام نیستند. با اینکه هیچ بعید نیست که تلگرام فیلتر شده باشد، اما هنوز هیچ مرجع رسمی در این مورد واکنشی نشان نداده و به طور قطع نمی‌توان قطعی امروز تلگرام را به فیلتر آن در ایران ربط داد.

به محض دریافت اخبار جدید در این مورد این خبر به روز خواهد شد.

به روز رسانی :

علت قطعی و اختلال تلگرام (9 فروردین 97)

در صورتی که دسترسی شما هم به تلگرام قطع شده، لطفا با ذکر نام سرویس دهنده اینترنت و شهر محل سکونت خود، در بخش نظرات همین مطلب، ما و سایر کاربران گجت نیوز را در این مورد مطلع سازید.

1397-01-09

دیدگاهتان را بنویسید