تماشا کنید: استفاده از 5 پوندی جدید انگلیس به عنوان سوزن گرامافون!

5 پوندی جدید انگلیس

تماشا کنید: استفاده از 5 پوندی جدید انگلیس به عنوان سوزن گرامافون!

به لطف معرفی اسکناس 5 پوندی جدید انگلیس با موادی کاملا متفاوت، به زودی و با مشاهده این ویدئو، تمامی شهروندان این کشور می‌توانند به یک دستگاه پخش موسیقی مقرون به صرفه و البته نجیب دسترسی داشته باشند. اخیرا یکی از کاربران شبکه یوتیوب با نام مایکل ریج (Michael Ridge)، متوجه ویژگی خاص پول جدید انگلستان شده و آن را به یک پخش‌کننده موسیقی تبدیل کرده است!

با استفاده از 5 پوندی جدید انگلیس می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود به وسیله گرامافون پخش کنید

از آنجایی که گوشه‌های این اسکناس جدید مقاومت بالاتری نسبت به نسخه کاغذی داشته و با دقت بالاتری نیز طراحی شده‌اند، با به کارگیری وسایل مورد نیاز، امکان استفاده از 5 پوندی جدید انگلیس به عنوان سوزن گرامافون وجود دارد.

در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد، سعی شده تا نسخه‌ی کوتاه از آهنگ مشهور “Money Money Money” گروه بزرگ ABBA به کمک 5 پوندی جدید انگلیس پخش شود. هر چند برخی مواقع ممکن است آهنگ در حال پخش کمی گوش‌خراش بوده و شما را یاد آهنگ‌های گروه‌های قدیمی وسنگین سوئدی بیاندازد! بدون شک به کمک 5 پوندی جدید انگلیس نمی‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید و شاید بهتر باشد برای آزمایش این ترفند، تنها چند ثانیه از زمان خود را صرف آن کنید.

البته برای پخش موسیقی تنها به یک 5 پوندی و صفحه گرامافون نیاز نخواهید داشت چرا که بخشی برای برقراری تماس میان میکروفون و آمپلی‌فایرهای کوچک قرار دارد تا از شنیدن صدا اطمینان حاصل گردد. اما احتمالا این موانع نیز باعث نخواهد شد تا کاربران کنجکاو، آزمایش‌های مختلف را بر روی آن انجام ندهند:

1395-07-24

دیدگاهتان را بنویسید