تماشا کنید: این احتمالا عجیب ترین تبلیغ شیائومی در تاریخ تلفن همراه باشد!

این احتمالا عجیب ترین تبلیغ تلویزیونی در تاریخ تلفن همراه باشد!

تماشا کنید: این احتمالا عجیب ترین تبلیغ شیائومی در تاریخ تلفن همراه باشد!

قاره‌ی آسیا میزبان دو کشور هند و چین به عنوان پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است که البته علاوه بر این موضوع، این دو کشور به خاطر حس شوخ‌طبعی و سبک‌های عجیبی که گاهی در فیلم ها و آثار تبلیغاتی ساخته شده توسط آنها دیده می‌شود نیز معروف هستند. حالا شیائومی با ساخت یک تبلیغ جدید، بار دیگر قصد دارد این موضوع را به ما یادآوری کند که هنوز هم سال های زیادی از عمرمان باقی مانده است و شاید آن چیزی که امروز از آن به عنوان یک کلیپ عجیب یاد می‌کنیم، در آینده تنها یک ویدیوی ساده و سنگین محسوب شود!

کمپانی شیائومی که ابتدا به دلیل قیمت فوق العاده ارزان و اسمارت فون‌های اقتصادی‌اش در چین و سپس در جهان به شهرت رسید، حالا با روش‌های دیگری سعی در شناساندن هرچه بیشتر برند خود به کاربران کشورهای مختلف دارد. البته درست است که عرضه‌ی اسمارت فون‌های اندروید قدرتمند، طراحی زیبای رابط کاربری اختصاصی MIUI، تولید ساعت‌های هوشمند زیبا و عرضه‌ی لوازم جانبی محبوبی همچون پاوربانک می‌تواند بخشی از این روش‌ها باشد، اما باز هم این تبلیغات جذاب این برند چینی هستند که بار اصلی معرفیش به جهانیان را بر دوش می‌کشند.

ساعاتی پیش تبلیغ جدیدی از شیائومی منتشر شده است که به نحوه‌ی عجیب، دیوانه‌وار، جذاب و البته خنده‌دار، محصولات این کمپانی را به نمایش درمی‌آورد. ما نیز بعد از توضیحات بالا، بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که این کلیپ جالب توجه را در گجت نیوز تماشا کنید:

در ضمن لازم است بدانید که به تازگی مدیران شیائومی به طور رسمی تایید کرده‌اند که محصولات این کمپانی در سال ۲۰۱۷ نیز به ایالات متحده‌ی آمریکا راه پیدا نخواهند کرد و علاقه‌مندان این برند چینی در این کشور همچنان باید از طریق روش های غیر رسمی، محصولات شیائومی را تهیه کنند.

1395-10-19

دیدگاهتان را بنویسید