تماشا کنید: وقتی ارتش کره‌ جنوبی برای نشان دادن جت جنگنده خود از تصاویر بازی های ویدیویی استفاده می‌کند!

ارتش کره جنوبی برای نشان دادن جت جنگنده خود از تصاویر بازی های ویدیویی استفاده می‌کند!

تماشا کنید: وقتی ارتش کره‌ جنوبی برای نشان دادن جت جنگنده خود از تصاویر بازی های ویدیویی استفاده می‌کند!

اواخر سال ۲۰۱۵ ارتش کره‌ جنوبی بعد از ۱۴ سال تلاش عملی و تحقیقات گسترده، نسل جدید جت های جنگنده‌ی خود تحت عنوان سری فایتر Kai KF-X را معرفی کرد. اما در کامل تعجب و بعد از گذشت یک سال، مشخص شده است که این کشور یک گاف بزرگ در مراسم رونمایی داده است و حالا این اتفاق به تیتر اکثر خبرگزاری‌های دنیا تبدیل شده‌اند.

خبرگزاری Korea Times چندی پیش کشف کرده‌ است که ارتش کره جنوبی برای نمایش قابلیت‌های این جت پیشرفته، از تصاویری که مربوط به بازی‌های ویدیویی قدیمی بوده‌اند، استفاده کرده است! مطمئنا این موضوع علاوه بر توهینی که به شعور مخاطبان حاظر در مراسم رونمایی تلقی می‌شود، از جنبه‌های دیگری نیز قابل بررسی است.

برای تهیه‌ی این ویدیوی فاجعه‌بار، ارتش کره‌ جنوبی دستمزدی ۴۰ هزار دلاری را برای سازندگان آن در نظر گرفته بوده است و گویا آنها هم از سر غفلت و یا از روی تنبلی و طی یک اقدام بسیار غیر حرفه‌ای، قسمت هایی از بازی‌های محبوب Battlefield 3 و Ace Combat: Assault Horizon را ویرایش کرده و برای ساخت کلیپ معرفی قابلیت‌های این جت جنگنده از آنها استفاده کرده‌اند!

البته مطمئنا چنین اقدام احقانه‌ای به هیچ وجه مخفی نمی‌ماند و مقامات ارتش این کشور نیز بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، دستور به توقف استفاده و جمع‌آوری این کلیپ تبلیغاتی از تمام شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌های داخلی داده‌اند. اما به هر حال در عصر امروز و دنیایی که بر روی شبکهی جهانی اینترنت سوار شده است، مخفی کردن چنین اتفاق عجیبی از کاربران سراسر جهان کار بسیار سختی است و به لطف همین موضوع حالا ما نیز می‌توانیم همراه شما، این ویدیو را مشاهده کنیم!

بازی‌های ویدیویی وارد مراسم معرفی جت جنگنده ارتش کره جنوبی می‌شوند!

البته تمام مقامات و افرادی که به نحوی در سفارش، تولید و پخش این ویدیو دخیل بوده‌اند، تقصیر را به گردن دیگری می‌اندازند تا در این رسوایی عجیب سهمی نداشته باشند. مقامات ارتش معتقدند که کمپانی سازنده‌ی ویدیو، مقصر اصلی بوده است و مدیران این تشکیلات نیز بلافاصله و طی اقدامی مشترک، اعلام کرده‌اند که نظر نهایی را دو نهاد آژانس توسعه‌ی دفاع و صنایع هوا فضای کره‌ی جنوبی داده‌اند و بنابراین، ویدیوی مورد نظر با تایید نهایی آنها منتشر شده است. به هر حال این گافی بزرگ تقصیر هر کسی که باشد، از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم این کلیپ تبلیغاتی منحصر‌به‌فرد را در زیر تماشا کنید:

1395-10-30

دیدگاهتان را بنویسید