تماشا کنید: ویدیوهای 360 درجه از گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس

موتو سی و موتو سی پلاس

تماشا کنید: ویدیوهای 360 درجه از گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس

هفته گذشته اولین تصویر منتسب به گوشی موتو سی (Motorola Moto C) در فضای مجازی لو رفت و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. پس از آن اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی تنها محصول رده پایین موتورولا نیست و سازندگان برای معرفی نسخه پلاس برنامه‌های زیادی دارند. بعد از گذشت تنها چند روز، حالا نیز ویدیوهای 360 درجه از مدل رندرشده گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس (Motorola Moto C Plus) به بیرون درز کرده است که ما را بیش از پیش با گوشی های جدید موتورولا آشنا می‌کند.

از آنجایی که موتو سی و موتو سی پلاس ارزان‌ترین محصولاتی خواهند بود که در آینده توسط موتورولا معرفی می‌شود، نباید انتظار سخت افزار چندان قدرتمندی را داشته باشید.

بنابر این گزارش، موتو سی با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 480×854 به 1 گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی و باتری 2 هزار و 350 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و در دو نسخه مختلف 8 یا 16 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. به علاوه تراشه‌ ساخته مدیاتک با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای، 32 بیتی و 1.3 گیگاهرتزی مسئول مدیریت اطلاعات در آن خواهد بود.

از سوی دیگر، موتو سی پلاس به عنوان مدل گران‌تر و البته قوی‌تر به صفحه نمایشی 5 اینچی و اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و باتری بزرگتر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز خواهد شد تا کاربران، گوشی مناسب خود را آسان‌تر انتخاب کنند. تراشه استفاده شده در این گوشی نیز مشابه نسخه کوچک‌تر بوده و تنها تفاوت آن در 64 بیتی بودن پردازنده است.

متاسفانه هنوز زمان عرضه رسمی این گوشی های ارزان‌قیمت مشخص نشده است.

ویدیوهای 360 درجه گوشی های موتو سی و موتو سی پلاس

1396-01-28

دیدگاهتان را بنویسید