تنظیمات پاور ویندوز 10 آسان‌تر می‌شود

تنظیمات پاور ویندوز 10

تنظیمات پاور ویندوز 10 آسان‌تر می‌شود

مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی های جدید ویندوز 10 است و در تازه‌ترین فعالیت، آن‌ها ظاهرا تنظیمات پاور ویندوز 10 را به صورت اسلایدهایی درآورده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی هر چه بیشتری عملکرد کامپیوتر خود را مدیریت کنند. بدون شک استفاده از این تنظیمات در یک اسلاید می‌تواند مدیریت بیشتر کاربران را بر روی کامپیوتر همراه داشته تا آن‌ها بهترین عملکرد و بهترین عمر باتری را بر روی لپ تاپ های خود داشته باشند. گفتنیست که این اسلایدر به بخش اصلی باتری در نوار وظیفه ویندوز اضافه خواهد شد.

شاید در حال حاضر استفاده از این تنظیمات چندان هم سخت نباشد، اما کاربران مجبور هستند به بخش کنترل پنل رفته و از زیر مجموعه‌های Power اقدام به تنظیم مواردی این چنینی کنند. همین قضیه موجب می‌شود کاربران زمان زیادی را صرف انرژی مصرفی کامپیوتر خود نداشته باشند و از اعمال تنظیمات غافل شوند. این اسلایدر جدید تنظیمات پاور ویندوز 10 باعث می‌شود که دسترسی به این بخش آسوده‌تر از گذشته شده و کاربران با دردسر کمتری مواجه شوند.

این قابلیت جدید بخشی از بیلد 15014 ویندوز 10 است که در حال حاضر در اختیار کاربران برنامه ویندوز اینسایدر (Windows Insider) قرار گرفته است. این بیلد همچنین شامل یک فروشگاه کتاب های الکترونیکی مایکروسافت نیز می‌شود که به کاربران امکان خرید این کتاب‌ها و خواندنشان در مرورگر Edge را می‌دهد. کمپانی مایکروسافت تا پیش از این هیچگاه به فروش ای بوک ها یا همان کتاب های الکترونیکی نپرداخته بود و ظاهرا این فروشگاه را برای رقابت با iBooks اپل راه اندازی کرده است.

تنظیمات پاور ویندوز 10

فروشگاه کتاب های الکترونیکی مایکروسافت

مدل اسلایدی تنظیمات پاور ویندوز 10 به آپدیت Creators خواهد آمد

مایکروسافت ادعا می‌کند که قابلیت های زیادی را برای افزایش عمر باتری لپ تاپ های ویندوز 10 به تازه ترین بیلد آزمایشی این سیستم عامل اضافه کرده است. البته نگران نباشید، چرا که تمامی این قابلیت ها همراه با نسخه نهایی آپدیت Creators ویندوز 10 در ماه آوریل سال جاری به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

1395-11-04

دیدگاهتان را بنویسید