تنها 4 میلیون دستگاه آیفون 8 در زمان رونمایی قابل خریداری خواهد بود

اپل آیفون 8

تنها 4 میلیون دستگاه آیفون 8 در زمان رونمایی قابل خریداری خواهد بود

با توجه به یک گزارش جدید، اپل به خاطر عدم تولید کافی نمایشگرهای OLED توسط سامسونگ، تنها 4 میلیون دستگاه آیفون 8 (Apple iPhone 8) هنگام رونمایی آماده فروش خواهد داشت.

احتمالا تا به امروز شما هم در مورد مشکلات اپل برای تولید iPhone 8 اپل شنیده‌اید، حال ما اخبار جدیدتری در این مورد برایتان داریم. امروز گزارشی از سوی رسانه دیجیتایمز به نقل از یک منبع غیرقابل ذکر در صنعت تکنولوژی منتشر شد که ادعا می‌کند آیفون 8 احتمالا از عملکرد ضعیف پنل‌های OLED رنج می‌برد. جالب اینجاست که این خبر به رغم گزارش‌های تولیدگنندگان در حال افزایش اپل شنیده می‌شود که همگی کارگران جدیدی را برای رفع کمبود تقاضا به استخدام خود درآورده‌اند.

در حال حاضر سامسونگ دیسپلی که وظیفه‌ی تولید پنل‌های نمایشگر آیفون 8 اپل را بر عهده دارد، تنها قادر به تولید 3 الی 4 میلیون قطعه تا پیش از زمان رونمایی از این محصول است که احتمالا در ماه سپتامبر از آن پرده برداری خواهد شد. در نتیجه‌ی این مشکل، انتظارات کاهش پیدا می‌کند و نمی‌توانیم متصور شویم که اپل می‌تواند تا پایان سال 2017 جمعا 50 الی 60 میلیون دستگاه را به تولید برساند.

اگر این پیشگویی درست از آب درآید، این دقیقا فاجعه‌ای همانند ایرپادهای اپل خواهد شد که با اختلافی چند ماهه از زمان اعلام شده وارد بازار شدند. مطمئنا این بدترین سناریو ممکن برای اپل خواهد بود و غیر ممکن است کوپرتیو محصول مهم خودش را با چنین مشکلی به فروش برساند، اما با تمام گزارش‌هایی که از سوی برخی تامین کنندگان اپل به گوش می‌رسد تقریبا همه چیز دیگر امکان پذیر است.

فراموش نکنید مشکلات از بخش تحقیق و توسعه این کمپانی نیز منتشر شده است. شاید اسکنر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر در محصول نهایی قرار نداشته باشد، اگر چه ادعا می‌شود این قابلیت در آیفون 8 حضور خواهد داشت. به عبارتی دیگر، اپل ممکن است هدف اپل خیلی بزرگتر از آن چیزی بوده است که حالا می‌تواند آن را برداشت کند!

با تمام این تفاسیر تا زمانی که اپل از نسل جدید آیفون خود رونمایی نکند، ما نمی‌توانیم به طور قطع این اخبار را تایید یا تکذیب کنیم و تنها زمان است که همه چیز را روشن می‌کند.

1396-04-06

دیدگاهتان را بنویسید