تولید ۱۰ میلیون واحد گلکسی اس 8 برای فاز اول عرضه در ماه آوریل

تولید ۱۰ میلیون واحد گلکسی اس 8 برای فاز اول عرضه در ماه آوریل

تولید ۱۰ میلیون واحد گلکسی اس 8 برای فاز اول عرضه در ماه آوریل

اگر گزارشی که به تازگی در خبرگزاری ET News منتشر شده، بر مبنای حقیقت باشد، سامسونگ قصد دارد تولیدات گلکسی اس 8 (Galaxy S8) برای فاز اول عرضه‌ی این محصول در ماه آوریل را به ۱۰ میلیون واحد برساند. این گزارش بر مبنای برنامه‌ی جدیدی نوشته شده است که سامسونگ آن را برای تامین‌کنندگان سخت افزاری خود ارسال کرد و بر طبق آن، قرار است که اولین سری از قطعات اس ۸ در ماه فوریه وارد خطوط تولید شوند و آغاز روند تولید عظیم نیز برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است.

اما چرا رقم ۱۰ میلیون برای این فاز از تولید انتخاب شده است؟ سامسونگ در سال میلادی گذشته موفق شد ۱۰ میلیون واحد از پرچمداران گلکسی‌های سری اس ۷ خود را به فروش برساند که این میزان به یک رکورد جالب برای این کمپانی کره‌ای تبدیل شد. حالا با در نظر گرفتن قابلیت‌های جدیدی که گلکسی اس 8 در اختیار کاربران می‌گذارد، منطقی به نظر می‌رسد که چنین حجمی از تولید برای آن در نظر گرفته شود تا سامسونگ بتواند پاسخ‌گوی سفارش‌های عظیم کاربران برای این اسمارت فون جدید باشد.

از آنجا که تعداد زیادی از خریداران گلکسی نوت ۷ هنوز هم اقدام به خریداری گجت جدیدی نکرده و از سوی دیگر، اکثر آنها اعلام کرده‌اند که همچنان به سامسونگ وفادار خواهند ماند، فاز اول عرضه‌ی گلکسی اس 8 فرصت بسیار مناسبی است تا ضرر حدودا ۵.۵ میلیارد دلاری که قضایای انفجار گلکسی نوت ۷ به بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس وارد کرد، تا حد زیادی جبران شود.

گلکسی اس 8 با چه مشخصاتی به فروش خواهد رسید؟

تولید ۱۰ میلیون واحد گلکسی اس 8 برای فاز اول عرضه در ماه آوریل

آن دسته از کاربرانی که به طور مرتب پیگیر گزارش‌های مربوط به پرچمدار نسل آتی سامسونگ هستند، احتمالا می‌دانند که گلکسی اس 8 قرار است به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام (و پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ برای مدل‌های عرضه شده در خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا)، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در کنار اسکنر عنبیه‌ی چشم مجهز شود.

برخی از کارشناسان معتقدند که این محصول در دو مدل روانه‌ی بازار خواهد شد که یکی از آنها دارای نمایشگر ۵ اینچی و دیگری دارای نمایشگر ۶ اینچی خواهد بود. هرچند که گفته می‌شود این محصول حدود ۲۰ درصد گران‌تر از اس ۷ به فروش می‌رسد، اما مطمئنا وجود مشخصات سخت افزاری فوق العاده در کنار یک طراحی مدرن و امکاناتی نظیر قلم استایلوس، می‌تواند فروش آن را از همین حالا تضمین کند؛ افزایش ابعاد نمایشگر و نزدیک شدن سری گلکسی اس به فبلت‌های نوت و در انتها، حذف سری نوت از خطوط تولید نیز از دیگر اهداف مهم سامسونگ برای اس ۸ در نظر گرفته شده است.

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید