تیزر رسمی گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال به رنگ‌های جذاب آنها اشاره دارد

تریلر رسمی گوشی گوگل پیکسل

تیزر رسمی گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال به رنگ‌های جذاب آنها اشاره دارد

در مراسم رونمایی کمپانی گوگل از دو گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel xl) ، این شرکت به عرضه محصولات خود با رنگ‌های معمولی مشکی، آبی و نقره‌ای بسنده نکرد. سه رنگ اختصاصی تماما مشکی (Quite Black)، آبی واقعی (Really Blue) و نقره‌ای جیغ رنگ‌هایی بودند که کلی الیز در مراسم رونمایی این دو گوشی از آن‌ها نام برد و ما برای نخستین بار بود که نام چنین رنگ‌های عجیب و غریبی را می‌شنیدیم.

از گوشی گوگل پیکسل با رنگ آبی واقعی به عنوان یک نسخه Limited Edition یا همان محدود یاد می‌شود و همانطور که در ویدیو نیز می‌توانید مشاهده کنید به گفته‌ی گوگل این رنگ کامل خاص توسط خود گوگل ایجاد شده است. البته الیس جزئیات بیشتری را در خصوص آبی واقعی بیان نکرد؛ اما به گفته‌ی وی این رنگ آبی را شما در زندگی روزمره خود ندیده‌اید.

رقابت گوگل و اپل با عرضه گوشی گوگل پیکسل در سه رنگ جدید جذاب خواهد شد

به نظر می‌رسد که استفاده از این رنگبندی در دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال تازه رونمایی شده برای رقابت با اپل در نظر گرفته شده است که چندی پیش آیفون 7 را با رنگ‌های جدیدی همچون جت بلک و مشکی مات روانه بازار کرد. با دیدن تصاویر مربوط به رنگ مشکی گوشی گوگل پیکسل درمیابیم که این رنگ خیلی بیشتر از جت بلک و یا مشکی مات به سمت مشکی رفته و بدین ترتیب قصد دارد تا علاقه‌مندان به دیوایس هایی با رنگ مشکی را جذب خود کند.

از آنجایی که گوگل خیلی سفت و سخت پا به عرصه تولید سخت افزاری گذاشته، به نظر می‌رسد که تمام تلاش خود را برای تولید رنگ گوشی‌های هوشمند خود کرده است! باید منتظر ماند و پس از عرضه رسمی این دو گوشی هوشمند برند گوگل دید که کدام یک از این رنگ‌ها می‌توانند نظر خریداران را بیشتر به خود جلب کنند.

1395-07-13

دیدگاهتان را بنویسید