تیزر ویدیویی جدید ال جی وی 30 منتشر شد ؛ محصولی شگفت‌انگیز برای طرفداران موسیقی

تیزر ویدیویی جدید ال جی وی 30

تیزر ویدیویی جدید ال جی وی 30 منتشر شد ؛ محصولی شگفت‌انگیز برای طرفداران موسیقی

تیزر ویدیویی جدید ال جی وی 30 (LG V30) منتشر شد. در این ویدیوی پرچمدار جدید ال جی شاهد تاکید سازنده بر روی قابلیت های گوشی موبایل در بخش پخش صوت هستیم.

از آنجایی که سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 8 تیتر اصلی اخبار بیشتر رسانه‌های خبری را از آن خود کرده، ال جی به عنوان رقیب خانگی این شرکت در تلاش است از فراموش شدن رویداد معرفی پرچمدار خود در روزهای آتی جلوگیری کند. در جدیدترین تیزر ویدیویی ال جی وی 30 شاهد تاکید بر روی عبارت «صدای همه‌جانبه» هستیم که نشان می‌دهد این گوشی موبایل انتخابی بسیار ایده‌آل برای طرفداران موسیقی خواهد بود.

پیش از این اخباری پیرامون به کار رفتن تکنولوژی‌های صوتی Bang & Olufsen در ال جی وی 30 شنیده بودیم. حال ویدیوی جدید این فرضیه را بیش از پیش به واقعیت نزدیک می‌کند. Bang & Olufsen یک تولیدکننده دانمارکی محصولات صوتی رده بالا است که به نظر می‌رسد ال جی برای توسعه پرچمدار جدید خود با آن همکاری داشته است. به عنوان نمونه انتظار داریم هدفون‌ پیش‌فرض گوشی موبایل ساخت این شرکت باشد. همچنین اسپیکرهای ال جی وی 30 احتمالا در همکاری با همین کمپانی توسعه پیدا کرده‌اند.

پیش از این می‌دانستیم دوربین گوشی ال جی وی 30 به خاطر داشتن گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و همچنین به خاطر مجهز شدن به یک اپلیکیشن حرفه‌ای، یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای طرفداران عکاسی خواهد بود.

تیزر ویدیویی جدید ال جی وی 30

حالا باید به کاربران هدف این گوشی موبایل، طرفداران موسیقی را نیز اضافه کنیم. آن طور که به نظر می‌رسد، ال جی تصمیم گرفته بعد از مدت‌ها محصولی فوق‌العاده شگفت‌انگیز ارائه کند که علاوه بر پرچمداری محصولات همین شرکت، پرچمداری کل دستگاه‌های اندرویدی را نیز به دست خواهد گرفت. آیا این گوشی موبایل می‌تواند گلکسی نوت 8 را پشت سر بگذارد؟

تیزر ویدیویی جدید ال جی وی 30

1396-06-04

دیدگاهتان را بنویسید