تی موبایل: به آی او اس 10 آپدیت نکنید!

آی او اس 10

تی موبایل: به آی او اس 10 آپدیت نکنید!

تی موبایل (T Mobile) یکی از اپراتورهای مطرح و با سابقه ایالات متحده به شمار می‌رود که مشترکان بسیار زیادی دارد. این شرکت با عرضه به روز رسانی جدید آی او اس برای دستگاه‌های اپل، به صاحبان آیفون توصیه می‌کند به آی او اس 10 آپدیت نکنند تا دستگاهشان با مشکل روبرو نشود.

بنیانگذار اپراتور تی موبایل، آقای جان لگر (John Legere) بیان می‌کند اگر صاحب آیفون 5 اس ای، 6 یا 6 پلاس هستید از به روز رسانی موبایلتان به آی او اس 10 خودداری کنید. این شرکت گزارش‌های زیادی در رابطه با مشکلات پس از به روز رسانی دریافت کرده است و شاید مهم‌ترین آن‌ها، قطع شدن اینترنت سیم کارت و عدم آنتن دهی دستگاه محسوب شود. راهکار برطرف کردن این مشکل، خاموش و روشن کردن آیفون است اما متاسفانه تنها با یک بار ریستارت مشکل حل نخواهد شد و ممکن است در طول روز بارها به انجام ریستارت نیاز پیدا کنید. لگر می‌گوید مشکلات به اپل منتقل شده و درحال مرتفع سازی آن‌ها هستیم.

آی او اس 10 سبب ایجاد مشکل آنتن دهی می‌شود

ظاهرا مشکل آنتن دهی و قطع شدن سیگنال فقط به کاربران تی موبایل محدود شده است؛ اما نمی‌توان سایر اپراتورهای سراسر جهان را از این مشکل مصون دانست. اگر خبرها را دنبال می‌کنید، حتما از مشکل نصب آی او اس 10 روی دستگاه‌های جدید نیز مطلع هستید. مشکل آنتن دهی اولین باگ آی او اس 10 نیست و احتمالا آخرین آن نیز نخواهد بود، چرا که عمر باتری نیز کاهش پیدا کرده است و احتمالا در آپدیت های بعدی بهبود پیدا کند.

آی او اس 10

آی او اس 10 در 24 ساعت اول روی 14.5 درصد از دیوایس‌ها با موفقیت نصب شد که این آمار تحسین بر انگیز حتی از نسخه پیشین آی او اس نیز رکورد بالاتری را به ثبت رسانده است. با این وجود به نظر می‌رسد اپل همانند آی او اس 8 باید آپدیت‌های متعددی برای آی او اس 10 ارائه کند تا باگ‌های فراوان این سیستم عامل به طور کامل برطرف شوند و شاهد پایداری بالاتر و سرعت بیشتر دستگاه باشیم.

1395-06-26

دیدگاهتان را بنویسید