ثبت نام تجاری گلکسی نوت 9 توسط سامسونگ

نام تجاری گلکسی نوت 9

ثبت نام تجاری گلکسی نوت 9 توسط سامسونگ

سامسونگ نام تجاری گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) را در کلمبیا ثبت کرد. انتشار این خبر یعنی ما یک قدم به معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ نزدیک شده‌ایم.

زمان زیادی از معرفی گوشی های سری گلکسی S9 نمی‌گذرد که به نظر می‌رسد سامسونگ مشغول توسعه و آماده‌سازی پرچمدار جدید خود است. مطابق با اطلاعات منتشرشده، نام تجاری گلکسی نوت 9 در تاریخ 12 مارس (21 اسفند) به ثبت رسیده است. از کلمبیا تا اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا فاصله زیادی نیست، ولی زمانی که این نام در خاک آمریکا به ثبت رسد، ما می‌دانیم که معرفی گوشی قریب الوقوع خواهد بود.

به عنوان یادآور، گلکسی نوت 9 احتمالا همانند گلکسی نوت 8 به نمایشگری 6.3 اینچی تجهیز و با بهینه‌سازی‌هایی در شدت روشنایی و پوشش شیشه‌ای در مقایسه با سری گلکسی S9 همراه خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 در کنار 6 گیگابایت رم و سیستم دوربین دوگانه موجود در گلکسی اس 9 پلاس، در این فبلت قدرتمند به کار گرفته شود.

اگرچه فعلا اطلاعاتی از قیمت نهایی در دست نیست، ولی احتمالا مدیران در رابطه با قیمت‌گذاری باز هم عملکردی محتاطانه خواهند داشت.

نام تجاری گلکسی نوت 9

1396-12-26

دیدگاهتان را بنویسید