جدیدترین تصاویر احتمالی آنر 9 فاش شد ؛ Honor 9

جدیدترین تصاویر احتمالی آنر 9

افشای جدیدترین تصاویر آنر 9 ؛ خبری از جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیست

در جدیدترین تصاویر احتمالی آنر 9 شاهد فاش شدن دسته‌ای از مشخصات این گوشی موبایل هستیم. به عنوان نمونه می‌توان به حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری از آن اشاره کرد. در ادامه مطلب عکس‌ های Honor 9 را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که در تکنولوژی پیش می‌رویم، گوشی‌سازان بیشتری اجزای درونی دستگاه‌های خود را با مواردی جدیدتر و بهتر جایگزین می‌کنند. به عنوان یکی از روندهایی که گوشی‌سازان بیشتری رفته رفته به آن روی می‌آورند، باید به حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. البته قرار نیست کاربران از گوش دادن به موسیقی به وسیله گوشی موبایل خود محروم شوند، بلکه این درگاه با درگاه یو اس بی نسخه C جایگزین خواهد شد.

تاکنون اپل و اچ تی سی این روش طراحی را پیاده‌سازی کرده‌اند. به نظر می‌رسد هواوی سومین برندی خواهد بود که در یکی از محصولات خود جک صوتی 3.5 میلی‌متری را حذف خواهد کرد، چرا که در جدیدترین تصاویر احتمالی آنر 9 که اخیرا فاش شده، خبری از این درگاه نیست.

تصاویر احتمالی آنر 9

در تصاویر پیشین آنر 9 که مدتی قبل منتشر شدند، پنل پشتی و جلویی این گوشی موبایل را مشاهده کردیم. در این عکس‌ها، که نشان می‌دادند آنر 9 شباهت زیادی به آنر 8 دارد، هیچ نمایی از پایین و یا بالای دستگاه وجود نداشت.

تصاویر احتمالی آنر 9

در جدیدترین تصاویر احتمالی آنر 9 وجود دوربین دوگانه تایید می‌شود

اما در جدیدترین تصاویر احتمالی Honor 9 این گوشی موبایل را از زوایای مختلفی مشاهده می‌کنیم. نخستین چیزی که جلب توجه می‌کند، نبود جک صوتی 3.5 میلی‌متری است. به جای این درگاه شاهد یک پورت یو اس بی نسخه C هستیم. به عنوان یکی دیگر از مهمترین اطلاعات به دست آمده از این عکس‌ها باید به تایید شایعات پیشین مبنی بر استفاده از دوربین دوگانه در پشت دستگاه اشاره کنیم. اگرچه طراحی کلی بدنه این گوشی موبایل با محصول پیشین آنر یکسان است، اما شاهد اضافه شدن یک کلید فیزیکی هوم در قسمت پایینی نمایشگر هستیم که بدون شک حسگر اثر انگشت را در خود جای خواهد داد.

1396-02-15

دیدگاهتان را بنویسید