جدیدترین تصویر ریزر فون 2 از شباهت آن به نسل پیشین حکایت دارد

جدیدترین تصویر ریزر فون 2

جدیدترین تصویر ریزر فون 2 از شباهت آن به نسل پیشین حکایت دارد

به تازگی تصویر جدیدی از پشت و جلوی جدیدترین گوشی کمپانی آمریکایی ریزر در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به ریزر فون 2 است. آنچه که با نگاه به جدیدترین تصویر ریزر فون 2 در می‌یابیم این است که ریزر در زمینه ظاهری نوآوری نداشته است.

جدیدترین تصویر از گوشی گیمینگ ریزر فون 2 (Razer Phone 2) که به تازگی در حساب تویتر ایوان بلیس منتشر شده، ظاهر گوشی را نمایش می‌دهد. با توجه به تصویر بخش جلویی گوشی مشابه نسل قبل بوده و دست نخورده باقی مانده است. چند هفته پیش نیز تصویری از جلوی ریزر فون 2 منتشر شده بود که از شباهت ظاهری با نسل قبل ریز فون خبر می‌داد.

البته در ابتدا نمی‌دانستیم که تصویر رندری منسوب به قاب جلویی گوشی حقیقی است یا خیر. اما انتشار تصویر جدید صحت تصویر چند هفته پیش را تایید می‌کند. در جدیدترین تصویر ریزر فون 2 دوربین پشتی دوگانه توجهمان را به  خود جلب می‌کند.

در ریزر فون 2 آرایش و محل قرارگیری دوربین‌ها متفاوت با نسل قبل است. در نسل پیش دوربین‌ها در گوشه بالایی در کنار هم قرار داشتند و فلش نیز جفت آن‌ها بود. اما در نسل جدید دوربین‌ها در بالای بخش میانی قاب پشتی قرار داشته و فلش نیز بین دو دوربین جای گرفته است. لوگوی ریزر نیز روی قاب پشتی گوشی ریزر فون 2 نقش بسته که البته نمی‌توان گفت همچون ریزر فون رنگ آن ثابت است یا دارای نورپدازی RGB بوده و رنگش تغییر می‌کند.

جدیدترین تصویر ریزر فون 2

ریزر فون 1 در سمت چپ و ریز فون 2 در سمت راست

با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد ریزر نمایی جلویی را دست نخورده باقی گذاشته و تنها بخش پشتی تغییراتی دریافت کرده است. اطلاعات دیگری از گوشی ریزر فون 2 همچون مشخصات فنی آن در دست نیست و بایستی تا رونمایی این گوشی در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) منتظر بمانیم.

1397-07-06

دیدگاهتان را بنویسید