جریمه 119.6 میلیون دلاری سامسونگ در انتظار رای دادگاه عالی آمریکا

جریمه 119.6 میلیون دلاری سامسونگ

جریمه 119.6 میلیون دلاری سامسونگ در انتظار رای دادگاه عالی آمریکا

به نظر مجادله سامسونگ و اپل بر سر نقض قوانین مربوط به پتنت‌های ثبت‌شده تمامی ندارد. ماه می سال 2014 بود که دادگاه هر دو شرکت اپل و سامسونگ را ناقض حقوق یکدیگر خواند و با اینکه اپل مدعی خسارت 2.2 میلیارد دلاری شده بود، هیئت منصفه سامسونگ را به‌خاطر تخلف در استفاده از 3 مورد از پتنت‌های مربوط به آیفون 7، محکوم به پرداخت جریمه 119.6 میلون دلاری کرد. اپل نیز به‌دنبال نقض یک مورد از پتنت‌های سامسونگ، به پرداخت 158،400 دلار محکوم شد. حال به‌نظر می‌رسد که دادگاه عالی آمریکا باید رای نهایی در مورد جریمه 119.6 میلیون دلاری سامسونگ را اعلام کند.

دادگاه عالی رای نهایی خود در رابطه با جریمه 119.6 میلیون دلاری سامسونگ را تابستان سال آینده اعلام می‌کند

پس از گذشت دو سال، هنوز سامسونگ زیر بار پرداخت این خسارت نرفته و اوایل سال جاری با ارائه درخواستی به دادگاه، موفق به لغو آن شد. اما اهالی کوپرتینو با استناد به رای صادرشده در سال 2014، سامسونگ را در دادگاه استیناف ایالات متحده شکست دادند و حتی تلاش مدیران سامسونگ برای بازگردانی رای هیچ نتیجه‌ی نداشت.

حالا سامسونگ در وضعیت بسیار سختی قرار گرفته و مدیران به‌عنوان آخرین امید خود از طریق دادگاه عالی اقدام کرده‌اند، از سوی دیگر، مسئولین شرکت اپل نیز تلاش دارند تا خسارت واردشده به خود را جبران کنند.

با این‌حال درخواست چشم بادامی‌ها به دادگاه عالی تقدیم شده و تابستان سال آینده، رای این دادگاه در رابطه با جریمه 119.6 میلیون دلاری سامسونگ اعلام خواهد شد، اما تصور می‌کنید چه کسی در این دادگاه پیروز می‌شود؟ اپل یا سامسونگ؟

1395-09-10

دیدگاهتان را بنویسید