جعبه شیائومی می نوت 3 برخی مشخصات این گوشی را لو داد

جعبه شیائومی می نوت 3 برخی مشخصات این فبلت را لو داد

جعبه شیائومی می نوت 3 برخی مشخصات این گوشی را لو داد

در فاصله چند ساعت مانده به معرفی گوشی های جدید شیائومی ، تصاویری از جعبه شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) لو رفته که برخی مشخصات آن را تایید می‌کند.

تا ساعاتی دیگر، گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) به همراه می نوت 3 معرفی خواهد شد. پیش از این، گمانه‌زنی‌هایی ضد و نقیض در خصوص محصول بعدی سری Mi Note شیائومی به گوش می‌رسید که دربرگیرنده برخی مشخصات آن بود. اما لورفتن تصاویری از جعبه شیائومی می نوت 3 در فضای مجازی، به بعضی از این شایعات جامه عمل پوشانده است.

اگرچه به نظر می‌رسد محصول جدید سری نوت شیائومی جهت عرضه در بازار چین و برخی کشورهای آسیایی تولید شده، اما قطعا انتخابی خوب برای کسانی‌ست که به دنبال میان‌رده‌ای با امکانات بالا هستند.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، در پشت جعبه شیائومی می نوت 3 برخی مشخصات گوشی به چشم می‌خورد که در صورت واقعی‌بودن، اطلاعات جدیدی از این میان‌رده چینی به ما می‌دهد.

جعبه شیائومی می نوت 3 برخی مشخصات این فبلت را لو داد

جعبه شیائومی می نوت 3 حاوی چه اطلاعاتی‌ست؟

بر این اساس، شیائومی می نوت 3 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. البته شیائومی نسخه ارزان‌تری از این موبایل را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز معرفی خواهد کرد. در هر صورت، هریک از این دو مدل، محصولی قدرتمند به حساب آمده و خرید آن می‌تواند رضایت کاربر را به دنبال داشته باشد.

نشانه‌های روی جعبه شیائومی می نوت 3 همچنین از محصولی مجهز به جک 3.5 میلیمتری صدا به همراه ورودی USB نوع C خبر می‌دهد. انتظار می‌رود صفحه نمایش این گوشی بزرگتر از 5.15 اینچ بوده و باتری قدرتمندی در آن به کار برده شود.

1396-06-20

دیدگاهتان را بنویسید