«جوخه خودکشی»500 میلیون دلاری شد

جام جم: کمپانی برادران وارنر خبر می دهد «جوخه خودکشی»، در دو هفته اول نمایش جهانی خود به فروشی 510 میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

«جوخه خودکشی»500 میلیون دلاری شد

 این فروش کلان شامل رقم فروش این اکشن کمیک استریپی در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا می شود.

تحلیل گران اقتصادی سینما با عنایت به این نکته، می گویند 238 میلیون دلار از این رقم، اختصاص به سینماهای آمریکای شمالی داشته است.

به این ترتیب، نمایش عمومی تازه ترین فیلم سینمایی ویل اسمیت در بقیه نقاط دنیا، به 271 میلیون دلار رسیده است.

از آن جا که ویل اسمیت در چند سال اخیر، هیچ فیلم موفق و پرفروشی روی پرده سینماهای کشورهای جهان نداشته است، با فروش بالای «جوخه خودکشی» اهل فن خبر از بازگشت موفقیت آمیز این بازیگر سیاه پوست داده اند.

به باور آن ها، با ورود اسمیت به دنیای کمیک استریپی ابرقهرمانانه، موفقیت مالی فیلم هایش هم شروع شده است.

هزینه بالای تولید 175 میلیون دلاری «جوخه خودکشی»، باعث خلق این دیدگاه شد که فقط فروش بالای جهانی آن می تواند رقم کلان تولید را، پوشش دهد.

در داستان فیلم، ویل اسمیت و چند بازیگر جوان دیگر سینما در نقش چند ابرقهرمان ظاهر می شوند، که به مقابله با نیروهای شیطانی می روند.

کمپانی برادران وارنر این فیلم را با همکاری شرکت دی سی کامیکز تهیه کرده است. دی سی کامیکز مالک معنوی و حقوقی داستان جوخه خودکشی به حساب می آید.

قرار است بزودی تولید قسمت دوم این اکشن ابرقهرمانانه، در دستور کار تهیه کنندگانش قرار گیرد. اما هنوز زمانی برای این کار در نظر گرفته نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید