جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی آیفون ۷ حذف نخواهد شد

گوشی آیفون ۷

جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی آیفون ۷ حذف نخواهد شد

یکی از شایعاتی در مورد پرچم‌دار آینده‌ی اپل به گوش می‌رسید عدم استفاده از جک هدفون در گوشی آیفون 7 (iPhone 7) بود که دلیل آن کاهش ضخامت اعلام شد؛ اما به‌تازگی تصویری در فضای مجازی قرار گرفته که خبرهای قبلی را رد می‌کند و طبق آن، جک هدفون 3.5 میلی‌متری از گوشی آیفون ۷ حذف نشده است.

آیا با حذف نشدن جک هدفون از گوشی آیفون ۷ ظرفیت باتری افزایش چشمگیری خواهد داشت؟

در گذشته گفته شده بود که درگاه لایتنینگ قرار است جای جک هدفون را بگیرد تا ضخامت گوشی کاهش یابد و حتی گفته شده بود که با حذف این درگاه، احتمالا باتری با ظرفیت بالاتری استفاده خواهد شد، همچنین احتمال اینکه گوشی آیفون 7 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد نیز در فضای مجازی خبرساز شد.

اینکه کدام یک از قابلیت‌ها به گوشی آیفون ۷ اضافه خواهد شد و یا شاهد حذف که امکاناتی هستیم هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما آنچه که به‌تازگی مشخص شده این است که جک هدفون 3.5 میلی‌متری از آیفون 7 حذف نشده است. این تصویر از چین منتشر شده و می‌توان مداری که قرار است در پرچم‌دار بعدی کمپانی اپل استفاده شود را مشاهده کرد. بر روی این مدار، جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارد که به لطف این تصویر، حداقل خیال کسانی که علاقه به استفاده از این مدل هدفون‌ها را دارند راحت خواهد شد.

گوشی آیفون ۷خیلی از کاربران آیفون‌های کمپانی اپل که ساعات زیادی از روز خود را پای گوشی خود صرف می‌کنند برای جلوگیری از اتمام شارژ گوشی خود از یک پاور بانک بهره می‌برند شاید از شنیدن این خبر ناامید شوند زیرا طبق گفته‌ها قرار بود میزان ظرفیت باتری افزایش یابد که با حذف نشدن جک هدفون 3.5 میلی‌متری از آیفون ۷ این اتفاق رخ نخواهد داد.

به دلیل اینکه اپل علاقه دارد پرچم‌دارش ابعاد کوچکی داشته باشد احتمالا عرضه‌ی گوشی آیفون 7 با ابعادی بزرگ‌تر از گوشی نسل قبلی آیفون 6 رخ نمی‌دهد و مهندسین اپل برای افزایش ظرفیت باتری کار سختی پیش روی خود خواهند داشت.

البته شایعات دیگر هنوز رد نشده‌اند و احتمال اینکه گوشی آیفون ۷ در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد هنوز پابرجا است.

دیدگاهتان را بنویسید