خبری از شارژ‌ بی سیم آیفون X در مراسم رونمایی از آیفون های جدید نخواهد بود!

شارژ‌ بی سیم آیفون X

خبری از شارژ‌ بی سیم آیفون X در مراسم رونمایی از آیفون های جدید نخواهد بود!

تنها دقایقی با مراسم رونمایی از آیفون های جدید باقی مانده  وحالا خبری پیرامون شارژ‌ بی سیم آیفون X اپل (Apple iPhone X) در فضای وب منتشر شده است.

مدت‌هاست که منتظر رونمایی کمپانی اپل از یک آیفون جدید به مناسبت دهمین سالگرد عرضه محصولات این سری هستیم و امشب بالاخره این مهم رخ می‌دهد. رویداد سپتامبر کوپرتینو از راه رسیده است و با پوشش زنده این مراسم در گجت نیوز همراه شما هستیم.

آقای مینگ چی کو از سرویس امنیتی KGI که تاکنون اطلاعات فراوانی پیرامون محصولات معرفی نشده را لو داده حالا در جدیدترین ادعای خود اعلام کرده است که تکنولوژی شارژ‌ بی سیم آیفون X اپل (Apple iPhone X) همزمان با رونمایی از این گوشی آماده نخواهد بود.

طبق گزارشی که اخیرا در TechnoBuffalo منتشر شده است، آقای کو به سرمایه‌گذاران این بخش اعلام کرده است که گجت مربوط به شارژ‌ بی سیم اپل هنوز برای آیفون‌های جدید آماده نشده است و خبری از آن در مراسم رونمایی نیست. با این حال آیفون X و دو گوشی دیگر با نام‌های آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) همه از تکنولوژی مربوطه پشتیبانی دارند و باید منتظر آماده شدن قطعات و لوازم خارجی شارژ بی سیم باشیم.

نکته جالب در این گزارش مربوط به بخشی است که اعلام شده کمپانی اپل منتظر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در این تکنولوژی است تا بعد از آن لوازم مربوط به شارژ بی سیم آیفون X و سایر گوشی‌ها را عرضه کند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، این تکنولوژی به زودی در دسترس کاربران قرار داده نمی‌شود.

هنوز اطلاعاتی مبنی بر سازگاری آیفون‌های جدید اپل با قطعات شارژ بی سیم دیگر سازندگان منتشر نشده است با این حال طبق شایعاتی که منتشر شده‌اند، این گوشی‌ها با محصولات Qi سازگاری نخواهند داشت.

حالا باید متظر برگزاری رویداد اپل در ساعات پیش رو باشیم تا ببینیم آیا این شایعات حقیقت دارند یا خیر. قطعا اگر یکی از طرفداران محصولات شرکت اپل هستید، باید امیدوار باشید تا این شایعات حقیقت نداشته باشند و تکنولوژی شارژ‌ بی سیم آیفون X همزمان با رونمایی از آن معرفی شود.

1396-06-21

دیدگاهتان را بنویسید