خم شدن آیفون به وسیله تردمیل : مقاومت پرچم دار اپل چقدر است؟

خم شدن آیفون به وسیله تردمیل

خم شدن آیفون به وسیله تردمیل : مقاومت پرچم دار اپل چقدر است؟

با دیدن این عکس نباید به فکر انجام یک آزمایش سقوط یا تست مقاومت آیفون 7 باشید. این بار حتی خبری از آتش‌سوزی یا محک زدن توانایی‌های فیزیکی پرچم دار جدید اپل نبوده و اتفاقی رخ داده که شاید از شنیدن آن متعجب شوید. تصویری که پیش رویتان قرار گرفته، خم شدن آیفون به وسیله تردمیل را نشان می‌دهد.

آیا تا کنون شاهد خم شدن آیفون به وسیله تردمیل بوده‌اید؟

اینطور که مشخص شده، آیفون جدید اپل به هنگام استفاده از تردمیل در اثر بی‌دقتی از دست صاحب آن افتاده و به بخش زیرین دستگاه می‌رسد و در نهایت، پرچم دار جدید اهالی کوپرتینو به این شکل در می‌آید. همانطور که در تصویر قرار گرفته نیز مشاهده می‌کنید، پنل پشتی با پیدا کردن حالتی قوسی شکل، خم شده و از پنل جلویی جدا شده است. صفحه نمایش دستگاه نیز به صورت کامل خرد شده که البته دور از انتظار هم نبوده.

البته این تنها خبر ناراحت‌کننده برای علاقه‌مندان به محصولات اپل نیست. به تازگی نیز اطلاعاتی در رابطه با ورود یک شهروند فرانسوی به فروشگاه اپل و حمله به محصولات این شرکت منتشر شده که می‌تواند برای دارندگان این گوشی آزاردهنده باشد.

اما تصور می‌کنید اگر به جای آیفون گوشی دیگری به ریل‌های پایینی تردمیل می‌رسید، می‌توانست در امان باشد؟ آیا پیش از این شما هم چنین اتفاقاتی را تجربه کرده‌اید؟

1395-07-12

دیدگاهتان را بنویسید