دانلود مجموعه جدید والپیپرهای موبایل با کیفیت بالا

والپیپرهای موبایل

دانلود مجموعه جدید والپیپرهای موبایل با کیفیت بالا

مجموعه‌ جدیدی از والپیپرهای موبایل را برایتان گردآوری کرده‌ایم. این تصاویر پس زمینه موبایل به خاطر داشتن رزولوشن و کیفیت بالا برای استفاده بر روی تمامی گوشی ها اعم از پایین‌رده، میان‌رده و پرچمدار مناسب هستند.

انتخاب والپیپرهای موبایل با توجه به افزایش رزولوشن و بالا رفتن کیفیت نمایشگرها و از آن مهمتر، تغییر نسبت ابعاد تصویر اغلب آن‌ها، کار دشواری شده است. کاربران باید به منظور یافتن تصاویر پس‌زمینه دلخواه خود، ساعت‌ها در اینترنت جستجو کرده و سپس یک یا دو عکس مورد نظرشان را پیدا کنند.

از چند هفته پیش، دانلود تصاویر پس‌زمینه موبایل به مراتب سخت‌تر شده است، چرا که بعد از اعمال یک آپدیت مهم در موتور جستجو گوگل، دیگر نمی‌توان به طور مستقیم تصاویر را از بخش عکس‌ها (Images) در نتایج جستجوی گوگل دریافت کرد. به عبارت دیگر، اکنون دکمه مشاهده تصویر (View Image) از کنار تصاویر بخش عکس‌ها حذف شده است، پس برای دریافت تصاویر مورد نظر ناچار باید به وب سایت منتشرکننده آن مراجعه کنید.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، مجموعه‌ای والپیپرهای موبایل را به صورت هفتگی برایتان آماده می‌کنیم. برخی از این مجموعه‌ها برای سلیقه‌های خاص و نمایشگرهای منحصربه‌فرد در نظر گرفته می‌شوند، اما برخی دیگر نیز جنبه عمومی دارند.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

دانلود مجموعه جدید والپیپرهای موبایل

در این مطلب، مجموعه جدیدی از والپیپرهای موبایل باکیفیت را برایتان گردآوری کرده‌ایم. با توجه به بالا بودن رزولوشن و کیفیت آن‌ها، نه تنها برای استفاده بر روی رابط کاربری پرچمداران، بلکه حتی برای قرار دادن بر روی دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز مناسب هستند.

1396-12-25

دیدگاهتان را بنویسید