درآمد اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت از مکالمه تلفنی پیشی گرفت

شرکت ارتباطات زیرساخت

درآمد اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت از مکالمه تلفنی پیشی گرفت

بر اساس آمار های جدید منتشر شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت ، درآمد این شرکت از ارائه دیتا (اینترنت) نسبت به مکالمه صوتی پیشی گرفته است.

محمود واعظی که در مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت شرکت کرده بود، انتخاب این شرکت به عنوان یکی از برترین‌های جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت و از عملکرد خوب آن تقدیر کرد. وی از تلاش‌ها برای طراحی مجدد شبکه خبر داد و گفت که در طول سه سال اخیر تلاش کردیم تا شبکه‌ای که بر پایه صوت طراحی شده بود را به شبکه انتقال دیتا تبدیل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد که کیفیت ارائه خدمات نزد دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شرکت ارتباطات زیرساخت در سه سال اخیر علاوه بر کاهش هزینه‌ها در آی سی تی، توجه بسیاری به مقوله کیفیت کرده است چرا که دریافت خدمات با کیفیت حق مسلم مردم است.

شرکت ارتباطات زیرساخت در گذشته توانایی ارائه سرویس مطلوب به کاربران را نداشت اما اکنون با اجرای پروژه‌ها و روش مدیریتی صحیح، این شرکت می‌تواند هر میزان پهنای باند داخلی و بین‌المللی را به مشتری ارائه دهد.

علاوه بر آن واعظی از راه اندازی سامانه‌ای خبر داد که توسط آن مردم می‌توانند مستقیماً بر عملکرد وزارت نظارت داشته باشند. وی به اهمیت ترانزیت هم اشاره کرد و اجرای این موضوع را نزدیک دانست.

رشد درآمدهای دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت

همچنین در جریان برگزاری مجمع ارتباطات زیر ساخت، رئیس این شرکت گزارشی را از عملکرد زیرساخت و اقدامات صورت گرفته ارائه داد و اعلام کرد:

در گذشته عمده درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق صوت بود اما امروزه درآمدهای دیتا از درآمدهای صوت یا همان مکالمه تلفنی سبقت گرفته است.

در ادامه محمد جواد آذری جهرمی از لزوم توسعه زیرساخت‌ها با توجه به حجم بازار سخن گفت و از تهیه مستر پلان جدید برای این امر خبر داد.

در پایان گفتنی است که در جریان مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، اعضای این مجمع گزارش‌های مالی سال 94 را بررسی و تصویب کردند.

1395-06-30

دیدگاهتان را بنویسید