دستبند محافظتی اینوی (Invi) مهاجمان را با بوی تعفن دور می‌کند!

دستبند محافظتی اینوی (Invi) حمله‌کننده‌ها را با بوی تعفن دور می‌کند!

دستبند محافظتی اینوی (Invi) مهاجمان را با بوی تعفن دور می‌کند!

دستبند محافظتی اینوی (Invi) یکی از گجت‌های معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2018 است که با تولید بوی بد،‌ جان صاحب دستبند را از مهاجمان در امان نگه می‌دارد.

با وجود اینکه حمله و زورگیری در خیابان‌ها یکی از مسائل مهم امنیتی در سطح جهان بوده و بیشتر از همه، جان زنان و افراد نسبتا کم توان را تهدید می‌کند، همراه داشتن سلاح‌های سرد و گرم برای محافظت از خود همیشه بهترین راه حل ممکن نیست؛ در همین رابطه، اخیرا گجتی به نام دستبند محافظتی اینوی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد که در داخل محفظه نقره‌ای ‌رنگ و کوچک آن، نوعی ماده بد بو وجود دارد که در صورت خارج شدن از محفظه خود، فرد زورگیر را به راحتی فراری می‌دهد.

برای استفاده از دستبند محافظتی اینوی شخص باید اول قسمت نقره‌ای ‌رنگ گجت را باز کرده و سپس بخش چرمی دستبند را محکم بکشد؛ با این کار ماده بدبو آزادشده و فرصت کافی برای فرار قربانی از دست حمله‌کننده و درخواست کمک را فراهم می‌کند.

دستبند محافظتی اینوی (Invi) حمله‌کننده‌ها را با بوی تعفن دور می‌کند!

البته شرکت سازنده در خلال نمایشگاه از دستبند امنیتی استفاده نکرد و امکان امتحان بوی بد آن فراهم نبود؛ با این حال، مدیران بوی گجت را به صورت ترکیبی از بوی‌های متعفن برای دور کردن و ایجاد حالت انزجار در فرد حمله‌کننده توصیف کرده‌اند.

دستبند محافظتی اینوی از روز معرفی، در دو سایز به فروش رسید و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 70 دلار است.

1396-10-21

دیدگاهتان را بنویسید