دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC و نشانه‌هایی از گوشی LG G6

دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC و نشانه‌هایی از گوشی LG G6

دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC و نشانه‌هایی از گوشی LG G6

امروز، روز شلوغی برای گوشی ال جی جی 6 (LG G6) بود و شاهد درز شایعات، اخبار و حتی رندرهایی مربوط به قاب طراحی شده برای این گوشی بودیم و این در حالی‌ست که ال جی هنوز از پرچمدار خود رونمایی نکرده است. در زیر قصد داریم نگاهی نزدیک‌تر به دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC داشته باشیم که می‌تواند حاوی نشانه های خوبی از گوشی LG G6 باشد.

دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC امسال، اول از هر چیزی زمان برگزاری رویداد مربوط به این شرکت را بر روی یک نمایشگر به ما نشان می‌دهد. اگرچه در آن زمان ال جی نام آن را نمایشگر بزرگ نامیده بود، اما نقاشی سمت راستِ صفحه چیزهای بیشتری را به ما نشان می‌دهد. این تصویر نشان می‌دهد که اندازه نمایشگر گوشی جی 6 کاملا مشابه با آن چیزی است که شما گوشی را در دست خواهید گرفت و ال جی نیز سعی بر آن دارد تا ابعاد و اندازه‌ها را به علاقه‌مندان نمایش دهد. در واقع ال جی سعی دارد به ما گوشی با حاشیه صفحه کمتر را به ما نشان دهد.

دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC و نشانه‌هایی از گوشی LG G6

دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC حاوی نکاتی جذاب از گوشی ال جی جی 6 است

ما هنوز مطمئن نیستیم دایره‌های کشیده شده در چهار طرف تصویر چه منظوری به ما خواهند رساند، اما می‌توانیم حدس بزنیم که آن‌ها به ما می‌خواهند بفهمانند که لبه های نمایشگر ال جی جی 6 کمی گرد است. در همین حال، به نظر می‌رسد که منحنی‌ها هر چهار طرف گوشی را احاطه کرده‌اند تا به نوعی شاهد حضور یک نمایشگر با حداقل حاشیه در این گوشی موبایل اندرویدی باشیم.

لازم به ذکر است که ال جی در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند ماه) از این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد. این گوشی از سخت افزاری جدید، باتری غیر قابل تعویض، بدنه‌ای ضد آب، چیپست احتمالی اسنپدراگون 821 یا 835 و همچنین نمایشگری با نسبت ابعاد جدید 18:9 بهره می‌برد. لازم به ذکر است که گجت نیوز تازه‌ترین اخبار و حواشی نمایشگاه MWC 2017 را تحت پوشش خبری خود قرار خواهد داد؛ ما را دنبال کنید.

1395-11-19

دیدگاهتان را بنویسید