دلیل کمتر بودن ظرفیت باتری گلکسی نوت 8 نسبت به نوت 7 چیست؟

باتری گلکسی نوت 8

دلیل کمتر بودن ظرفیت باتری گلکسی نوت 8 نسبت به نوت 7 چیست؟

رییس بخش موبایل سامسونگ به تشریح دلیل کاهش ظرفیت باتری گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) نسبت به نسل پیشین پرداخته و آن را تصمیمی سنجیده می‌داند.

حتما افتضاح به بار آوردن گلکسی نوت 7 را به خاطر دارید. باتری نوت 7 به دلیل فناوری به کار رفته در آن نازک‌تر و حجیم‌تر ساخته شده بود و این دلیل اصلی انفجارهای متعدد نوت 7 در سراسر جهان بود. دیروز آقای که دونگ جین (Koh Dong-jin)، رییس بخش موبایل سامسونگ، در کنفرانس خبری پس از شروع پیش‌فروش گلکسی نوت 8 دلیل انتخاب باتری کم ظرفیت این فبلت را برای خبرنگاران توضیح داد.

دلایل متعددی برای کاهش ظرفیت باتری گلکسی نوت 8 نسبت به نوت 7 وجود دارد. یکی از آن‌ها پردازنده 10 نانومتری این فبلت است که 30 درصد مصرف انرژی کمتری دارد. همچنین کاربران می‌توانند میزان مصرف باتری دستگاه‌شان را براساس نوع استفاده خود در تنظیمات مشخص کنند که خود به خود سبب افزایش عمر باتری نوت 8 می‌شود. اینک من می‌توانم تضمین کنم نوت 8 و باتری آن هیچ‌گونه خطری برای کاربران نخواهند داشت. همچنین باتری باکیفیت تعبیه شده در گوشی بیش از 95 درصد ظرفیت خود را بعد از دو سال استفاده حفظ می‌کند.

احتمالا شما هم از جواب آقای که متقاعد نشده‌اید و جالب است بدانید نتایج تست باتری گلکسی نوت 8 براساس اعداد اعلام شده توسط سامسونگ در پخش ویدیو (16 ساعت نوت 8 و 18 ساعت نوت 7) و استفاده از اینترنت نسل چهارم سیم‌کارت (13 ساعت نوت 8 و 14 ساعت نوت 7) بوده که به خودی خود یک پسرفت به حساب می‌آید. با این وجود باید تا زمان تست باتری و بنچمارک نوت 8 توسط وب‌سایت‌های معتبر منتظر بمانیم.

باتری گلکسی نوت 8

رییس بخش موبایل سامسونگ انتظار خود را از فروش نوت 8 یازده میلیون دستگاه اعلام کرد تا فبلت جدید این کمپانی از لحاظ فروش به رکورد نوت 5 دست یابد. یکی از تحلیلگران تکنولوژی، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، نیز پیش‌بینی خود از فروش نسل جدید نوت را بین 11 تا 14 میلیون دستگاه تا پایان سال جاری اعلام کرد.

1396-06-05

دیدگاهتان را بنویسید